سئو وب سایت

قیمت: 2,000,000 تومان 2000000 تومان
قیمت توافقی
اطلاعات تماس
تاریخ درج 1401/04/05 ساعت 15:28
جزئیات آگهی
شناسه: 3573
تعداد نمایش: 58
انقضا: 1401/06/23 ساعت 14:22
دسته: رایانه

توضیحات

سئو وب سایت چیست؟

سئو وب سایت یا بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجوگر مثل گوگل، یاهو، بینگ، اسک و غیره
یعنی رتبه و رنک وب سایت در موتورهای جستجوگر مثل گوگل، یاهو، بینگ، اسک و غیره افزایش پیدا کند و این باعث بهبود و بالا رفتن جایگاه وب سایت در لیست نتایج موتورهای جستجوگر شود، که این عملیات موجب می شود که موتور های جستجو گر وب سایت را زودتر و بیشتر به کاربران نمایش دهد و این باعث بهتر دیده شدن وب سایت و محصولات و خدمات شما در موتور های جستجوگر می شود. همین توضیح مختصر ، شرح کاملی از تعریف سئو وب سایت بود.

امروزه کاربران دنیای مجازی و اینترنت برای هر کاری که قصد دارند انجام دهند می توانند بسیار بسیار بسیار راحت ازطریق اینترنت با جستجو کردن در موتور های جستجوگر به محصول یا خدماتی که میخواهند دسترسی پیدا میکنند. موتورهای جستجو بر اساس عبارت جستجو شده نتایج بسیار زیادی را برای کاربر لیست می کنند و معمولا کاربران اینترنتی در لیستنتایج جستجو در همان 10 مورد اول لیست جستجو که معمولا در همان صفحه اول موتور جستجوگر است به نتیجه می رسند یا خدمات یا محصولی که نیاز دارند را پیدا می کنند، حالا این جستجو می تواند آموزش تهیه یک نوع کیک ، یک سوال تخصصی در زمینه های مختلف ، یک مشاوره انتخاب رشته، و یا گشتن دنبال یک شرکت خدماتی یا یک فروشگاه اینترنتی که دنبال جنسی که نیاز داریم خریداری کنیم و وقت زیادی نداریم که صرف رفتن به بازار کنیم و بصورت فیزیکی فروشگاهها را بگردیم ویا هر چیز دیگری باشد. مادر این مقاله تنها میخواهیم شمارا با تعریف کامل سئو وب سایت آشناکنیم و شما بعد از خواندن این مقاله شما به طور کامل معنای دقیق سئو وب سایت را خواهید یافت و ذهنتان متمرکز و باز تر خواهدشد که دقیقا دنبال چه چیزی هستید، پس پیشنهاد میکنم این مقاله راتا انتهامطالعه کنید و سئو وب سایت رابه خوبی دریابید.

حالاکار موتورهای جستجوگر این است که تمامی وب سایت های موجود در دهکد جهانی وب یا دنیای مجازی یا اینترنت را پیمایش می کنند و کلمات و عبارات کلیدی که در وب سایت ها وجود دارند را شناسایی می کنند و در بانک اطلاعاتی خودشان ذخیره می کنند، و با توجه به تغییرات و محتواهای جدیدی که در هر لحظه تولید می شوند این موتور های جستجوگر همواره باید بانک اطلاعاتی شان را هر لحظه بروزرسانی و آپدیت کنند ، پس وقتی که کاربری یک عبارت را در موتورهای جستجوگر جستجو می کند، موتور های جستجوگر از بانک اطلاعاتی که جمع کرده است آن وب سایت هایی راکه عبارت جستجو با آنها مرتبط است را برای کاربر لیست می کند و به نمایش میگذارد، و کاربر امکان این را دارد که به هرکدام از وب سایت های لیست شده و به او نمایش داده شده وارد شود و به نتیجه خود برسد.

حال قصد داریم به شما یک سری آمار در دنیای ابنترنت را نشان بدهیم که احتمالا حیرت زده خواهید شد، طبق جدیدترین آمار از وب سایت آماری Internet Live Stats در تاریخ خرداد ماه سال 1401 این موارد خدمت شما لست می شوند:

بیش از پنج میلیار و سیصد میلیون نفر، کاربر در سطج جهان تا به امروز داریم.

بیش از دو میلیارد وب سایت در سطح بین الملل داریم.

روزانه بیش از دویست و ده میلیادر ایمیل توسط کاربران اینترنتی ارسال می شود.

روزانه بیش از شش و نیم میلیارد جستجو در موتور جستجوگر گوگل انجام می شود.

روزانه بیش از شش و نیم میلیون پست در وب سایت ها تولید می شود.

روزانه بیش از ششصد و چهل میلیون تویت زده می شود.

روزانه بیش از شش میلیارد و دویست میلیون ویدیو در وب سایت یوتیوب بازدید می شود.

روزانه بیش از هفتاد میلیون پست در شبکه اجتماعی اینستاگرام تولید می شود.

کاربران اینترنتی فعال در شبکه اجتماعی فیس بوک بیش از سه میلیارد و یکصد و پنجاه میلیارد نفر می باشد.

کاربران اینترنتی فعال در شبکه اجتماعی تویتر بیش از سیصد و نود میلیون نفر می باشد.


احتمالا این آمار واقعا شما شگفت زده کرده است، احتمالا چند سوال ذهن تان را درگیر کرده است و پیش خود میپرسید این ارقام و آمارها برای چیست؟ به چه درد ما میخورد؟ ما چرا نیاز داریم اینها را بدانیم؟
لازم است ذهنتان را باز کنید و خیلی منطقی به پاسخ ها نگاه کنید چون قصد داریم در مورد سئو وب سایت بیشتر بگوییم.
تاحالا فکر کرده اید که چقدر از موتور های جستجوگر استفاده میشود، شاید باورتان نشود ولی واقعیت دارد که نگاهی به این آماری که دادیم تقریبا در هر ثانیه بیش از هفتاد و پنج هزار عبارت فقط در موتور جستجوگر گوگل جستجو می شوند، یعنی تقریبا در هر روز بیش از شش و نیم میلیارد جستجو و در هر سال بیش از 1.4 تریلیون جستجو انجام میگیرد.
هیچ تا حالا فکر کرده اید که درهمین کشور عزیزمان ایران روزی چند نفر در موتورهای جستجوگر دنبال کارهاشان، خریدهایشان، فروش هایشان، پاسخ هایشان هستند؟ و روزی چند نفر در حوزه فعالیت شما که به هر نحوی به کار تان، تجارت تان، بیزینس تان، محصولات تان، تولیداتتان و یا هر چیزی یا کاری که از دست شما بر بیاید، در موتور های جستجوگر به دنبال خواسته هایشان میگردند؟
فکر میکنم کاملا منطقی و به دور از اغراق تا الان متوجه اهمیت فوق العاده زیاد این موضوع یعنی سئو وب سایت شده اید،


تا اینجای مقاله قصد ما تعریف و توضیح کاملی از بهینه سازی و سئو وب سایت بود که شما درک کاملی از آن در دنیای وب داشته باشید، در ادامه قصد داریم به صورت مفصل تر به این موضوع بپردازیم، پس اگر تا اینجا این مقاله نظر تان را جلب کرده است پیشنهاد میکنم در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

روال کار چیست؟
اینطور است که کاربر یا ازدید ماهمان مشتری دنبال یک جنس خاص یا فعالیتی که شرکت ما و چندین شرکت دیگر آنرا انجام میدهد، میگردد، به یک وب سایت موتو جستجوگر مثل گوگل میرود و عبارت مورد نیازش را جستجو میکند، مثلا عبارت "شرکت طراحی وب سایت" را جستجو میکند، وب سایت گوگل با توجه به بانک اطلاعاتی گسترده و بزرگی که دارد حدود شصت و هفت میلیون نتیجه (این رقم تنها برای لیست وب سایتهایی است که عبارت "شرکت طراحی وب سایت" را دارند) که این عبارت در وب سایت شان بکار برده شده را برای کاربر لیست میکند، این لیست بصورت صفحه های 10 موردی و صفحه بندی شده به کاربر نمایش داده می شود، و اولویت نمایش بالاتر وب سایت ها این است که وب سایت ی که بهتر و دقیقتر بهینه سازی و سئو شده باشد و کلیه قواعد و قانون و سیاست های موتورهای جستجوگر را رعایت کرده باشد، و وب سایت خودش را سئو وب سایت کرده باشد و کاملا اصولی و صحیح بدون دوز و کلک، خودش را به موتورهای جستجو معرفی کرده باشد جزء لیست های مقدم تر به نمایش در خواهد آمد.
خوب کاربر در صفحه اول گوگل 10 مورد وب سایتی که کامل تر و بهتر سئو وب سایت شده باشند را مشاهده میکند، حالا یکی یکی وب سایت ها را باز میکند و بررسی می کند تا به وب سایت شرکتی برسد که خواسته ای که دارد را براورده می کند، و تمام!!!

معولا و منطقا هم کاربران اینترنتی و مشتریان بعد از سرچ و جستجو کردن محصول مورد نظرشان در همان 10 لیست نتیجه صفحه ی اول موتور جستجوگر به نتیجه میرسند و تراکنش شان را انجام میدهند، این کاملا ثابت شده است، این را مطمئن باشید که درصد افرادی که به صفحات بعدی گوگل مراجعه می کنند بسیار بسیار کم است، در حد این که گوگل یک ضرب المثل جالب برای این موضوع گفته است این که "بهترین مکان برای مخفی کردن کردن یک جسد صفحه دوم جستجوی گوگل می باشد." به نظرم با این ضرب المثل به ارزش واقعی سئو وب سایت پی برده باشید.

مرحله بعدی این است که حالا کاربر وارد وب سایت شرکت ما شده است، اگر وب سایت شرکت ما طوری طراحی شده باشد که کاملا کاربر پسند باشد و متناسب با نیاز های کاربر باشد و بتواند در حد خیلی عالی تمام یا بیشتر نیاز های کاربر را برطرف کند کاربر یا مشتری به خواسته اش خواهد رسید. در اصطلاح تخصصی وب سایت دارای رابط کاربری(User Interface) و تجربه کاربری(User Experience) یا UI و UX حرفه ای باشد کاربر انتخابش را میکند.

پس مرحله ی بعد از سئو وب سایت که بسیار هم اهمیت دارد طراحی وب سایت می باشد. طراحی وب سایت از لحاظ گرافیکی و از نظر محتوایی بسیار به جذب مشتری و انجام تراکنشش کمک می کند.

این مراحلی که از سئو وب سایت برایتان شرح داده شد یعنی آخر تبلیغات یعنی اصل دیجیتال مارکتینگ ، یا بازاریابی اینترنتی و دیجیتالی

با یک حساب دو دو تا چهار تا و سر انگشتی بین روش های تبلیغاتی موجود مثل بیل بورد های خیابانی، انواع بروشور و کاتالوگ و پوستر های تبلیغاتی ، تبلیغات تلوزیونی و رادیویی، به نتایجی که در مقاله سئو وب سایت نوشتیم خواهید رسید،

دنیای اینترنت و وب نامحدود و بی انتها است، و محدودیت های مکانی (در هر جای دنیا و هر نقطه ای از کره زمین) و محدودیت های زمانی(در هر ساعت و ثانیه شبانه روز و 7 روز هفته و 365 روز سال) و محدودیت حضور(رفتن و گشتن فیزیکی) و محدودیت زبان های دنیا(کلیه زبان های زنده و غیر زنده دنیا مثل فارسی و انگلیسی و فرانسوی و آلمانی و ...) و محدودیت های جغرافیایی و محدودیت های طبیعی و غیر طبیعی و همه و همه در آن وجود ندارد.

ما فقط و فقط کافیست خودمان را بصورت کاملا صحیح و منطقی و با رعایت اصول سئو وب سایت و بهینه سازی درمورد معرفی وب سایت خودمان به موتور های جستجوگر و معرفی عبارات و کلمات جستویی و کلمات کلیدی مربوط به شرکت و سازمان خودمان اقدامات لازم را انجام دهیم، طوریکه وقتی هر عبارت جستجویی مربوط به شرکت یا سازمان ما انجام شد موتور جستجو گر وب سایت مارا به کاربر معرفی کند و در لیست نتایج جستجو نشانمان دهد در واقع همین که سئو وب سایت مان را انجام دهیم،

حال نکته خیلی مهم اینکه باید دقت داشته باشید که بیش از 90% کاربران در صفحه اول نتایج جستجو یعنی در 10 لیست اول نتیجه جستجو به خواسته یا نیازشان میرسند،و آن ده درصد هم بیشترشان جستجوهایی هستند که ماهیت تحقیقاتی دارند، یعنی عملا همه کاربران در صفحه اول جستجو به نتیجه کارشان می رسند، پس ما باید بهینه سازی و سئو وب سایت مان طوری باشد که در این لیست 10 موردی صفحه اول نتایج از لیست های جستجو قرار بگیریم. پس یادمان باشد بالا بودن در نتایج جستجو مشتری های بیشتری را به وب سایتمان دعوت خواهد کرد.

این قسمت متن را جدید به این صفحه اضافه کرده ام هر چقدر در مورد بهینه سازی و سئو وب سایت بیشتر مطالعه می کنم و عمقی تر مطالب در این باره را در سطح بین المللی تحقیق و اجرا میکنم بیشتر به خارق العاده بودن بهینه سازی و سئو وب سایت پی می برم، در همین چند روز پیش در یک سمینار بین المللی در مورد ایمارکتینگ و نقش بهینه سازی و سئو وب سایت شرکت کردم در آنجا چندین متخصص ایمارکتینگ و سئو اکسپرت سخنرانی داشتند، همه مشترکا به این اعتقاد داشتند که سئو وب سایت خارق العاده است و شما با بهینه سازی و سئو وب سایت و کسب و کار خود و رسیدن به بهترین درجه در موتور های جستجوگر خودتان واقعا به این حقیقت پی می برید که سئو وب سایت خارق العاده هست، در یک مقاله من در مورد کسب و کارهای با تاثیر پذیری بسیار زیاد از سئو وب سایت به صورت حرفه ای توضیحات لازم را برایتان خواهم نوشت، پیشنهاد من را در مورد خواندن مقالات و آموزش های تخصصی گروه وب سایت وان جدی بگیرید چون مطمئن هستم از مطالعه مقالات و آموزش های ما سود خوهید برد.

گروه وب سایت وان سال های بسیاری است که در امر سئو وب سایت فعالیت تخصصی انجام می دهد، انجام سئو وب سایت خود گروه وب سایت وان نشانه این تخصص و تجربه ما می باشد که در عبارت "سئو وب سایت" سال هاست که در صفحه ی اول جستجوی گوگل قرار داریم واین مثال بهترین حالت برای اعتماد شما به گروه وب سایت وان می باشد.

این که یک شرکت ادعا داشته باشد که به صورت تخصصی بهینه سازی و سئو وب سایت شما را انجام دهد و خودش در عبارت تخصصی "سئو وب سایت" در صفحات نتایج گوگل قرار نداشته باشد واقعا عجیب است و در مورد انتخاب آن شرکت باید تامل کرد، من به عنوان کسی که سال هاست که در بحث بهینه سازی و سئو وب سایت فعالیت تخصصی دارم و به عنوان مشاور دیجیتال مارکتینگ و سئو وب سایت به شرکت های زیادی مشاوره می دهم ، در این باره بسیار شنیده ام که شرکت های زیادی با مشتریان من تماس میگیرند و ادعا دارند که سئو وب سایت انجام می دهند و خیلی سریع با کلمات کلیدی تخصصی شرکتشان را در لیست نتایج موتور جستجوگر گوگل بالا می آورند، من از مشتری هایم خواسته ام که از این شرکت ها بپرسند که آیا خودشان با عبارت تخصصی "سئو وب سایت" در گوگل قرار دارند یا نه، همین برای پاسخ دادن به آنها کافی است.


امیدوارم با مطالعه این مقاله به نقش و اهمیت بهینه سازی و سئو وب سایت پی برده باشید و از همین امروز به فکر بهینه سازی و سئو وب سایت خود بیفتید و اگر هم هنوز وب سایت ندارید در درجه اول طراحی وب سایت تان را انجام دهید و از همان ابتدا در طراحی وب سایت اصولی و پایه وب سایت تان را به صورت بهینه و سئو شده پایه ریزی کنید، این خود اولین قدم در بهینه سازی و سئو وب سایت می باشد.

استان

بهارستان, اهواز, خوزستان
تهران
1 سال پیش

نظرات

نوشتن دیدگاه

آگهی های مرتبط
فروش لپتاپ acer e1 572-gفروش لپتاپ acer e1 572-g
قیمت توافقی
سپاهان‌شهر
1402/12/13 ساعت 14:50
خدمات کامپیوتر ایده آلخدمات کامپیوتر ایده آل
1402/12/12 ساعت 17:15
فروش حسابداری پارسهفروش حسابداری پارسه
قیمت توافقی
تبریز
1402/12/19 ساعت 15:23
یو پی اس ارومیهیو پی اس ارومیه
قیمت توافقی
ارومیه
1403/01/04 ساعت 11:53