سایبان ماشین [مدل های سایبان ماشین پارکینگ خودرو]

سایه سازان توانا یک مجموعه حرفه ای است که با سال ها تجربه و در اختیار داشتن کادری مجرب به ارائه بهترین خدمات در زمینه طراحی، ساخت و نصب سایبان پرداخته است. شما می توانید با مراجعه به سایت این مجموعه انواع مدل های مختلف سایبان ماشین، حیاط و ... را مشاهده کنید و در صورت نیاز به دریافت مشاوره با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

یکی از وسایلی که بیشترین ساعات شبانه‌روز را در زیر نور خورشید یا در معرض یخ‌زدگی و باران قرار دارد، اتومبیل است. به همین دلیل بهتر است که برای محافظت از خودرو در برابر نور آفتاب و باد و باران از سایبان استفاده کنید. انواع سایبان ماشین علاوه بر قابلیت محافظت از خودرو با طراحی‌های جذاب خود جلوه‌ای زیبا و خاص به فضای سبز می‌بخشند.

اختصاص دادن مکانی مسقف با سایبان برای پارکینگ خودرو در حیاط منزل، باغ یا ویلا به ویژه در فصول گرم سال مزیت بزرگی محسوب می‌شود. البته از این مدل سایبان‌ها می‌توان به عنوان آلاچیق نیز بهره برد. در این مقاله با انواع مدل‌های سایبان مخصوص پارکینگ خودرو آشنا می‌شوید.

 

سایبان ماشین

امروزه افراد بیشتری از سایبان‌های ماشین استقبال می‌کنند که دلیل این امر متفاوت است. یکی از دلایل محبوبیت انواع سایبان ماشین افزایش قابل ملاحظه قیمت خودرو است. این موضوع باعث شده است که اتومبیل‌ها به عنوان بخش مهمی از سرمایه یک خانواده به حساب آیند که حفاظت از آن‌ها در برابر شرایط جوی مختلف و حوادث گوناگون بسیار مهم است. در واقع هرگونه سهل‌انگاری در مراقبت از خودرو مشکلات اقتصادی زیادی را برای خانواده به همراه دارد.

موضوع دیگری که استفاده از سایبان‌های ماشین را بیشتر کرده است، ورود تکنولوژی‌های مختلف به بازار تولید سایبان است. امروزه شاهد تولید سایبان‌های اتوماتیک و سایبان‌های هوشمند در بازار هستیم که تفاوت زیادی با نمونه‌های قدیمی این محصولات دارند.

سایبان ماشین

انواع مدل های سایبان ماشین پارکینگ خودرو

انواع سایبان ماشین پارکینگ خودرو از اتومبیل‌ها در برابر نور خورشید، بارش باران، برف و تگرگ و فضولات پرندگان محافظت می‌کنند. این سازه‌ها در شکل‌ها، جنس‌ها و با کاربردهای مختلف تولید می‌شوند. برای مثال این سایبان‌ها به شکل‌های ساده، چتری، سه گوش، قوسی، موجی شکل و بسیاری شکل‌های دیگر وجود دارند که تمام این نمونه ها را می توانید در سایت سایه سازان توانا پیدا کنید.

این محصولات از نظر قابلیت تحرک نیز به سه صورت ثابت، پیش ساخته و متحرک ساخته می‌شوند که شما باید بنا بر موقعیت، سلیقه و بودجه خود یکی را انتخاب کنید.

سایبان‌های ماشین با توجه به نوع کاربری خود در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند و تعداد مشخصی خودرو را در خود جای می‌دهند. برای مثال این سازه‌ها برای درست کردن فضایی برای پارکینگ خودروها در حیاط خانه‌ها، ویلاها، ادارات، مراکز تجاری و آموزشی و بیمارستان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انواع سایبان پارکینگ از نظر جنس

انواع سایبان ماشین با متریال مختلف ساخته می‌شوند:

  • چوبی: سایبان‌های چوبی معمولا در ویلاها و حیاط خانه‌ها بکار می‌روند و نمای زیبایی را به واسطه آن‌ها خواهید داشت.
  • دارای پوشش پلی کربنات: سایبان‌هایی با سقف پلی کربنات سبک و ارزان هستند و دمای زیادی را تحمل می‌کنند. پنل‌های ساخته شده از این ماده در انواع شفاف و نیمه شفاف با ظاهر شیشه‌ای تولید می‌شوند که نور را از خود عبور می‌دهند.

همچنین این نوع پوشش در برابر زلزله، انقباض و انبساط و شرایط آب‌وهوایی بد بسیار مقاوم است. البته اگر در منطقه‌ای با آفتاب شدید زندگی می‌کنید، بهتر است که از سایبان خودرو با پوشش پلی کربنات استفاده نکنید.

  • دارای پوشش UPVC: سایبان با پوشش UPVC بسیار سبک، ایمن و مقاوم است. این نوع سازه یکی از بهترین مدل‌های سایبان خودرو است که نور و گرما را از خود عبور نمی‌دهد. همچنین طول عمر این مدل سایبان بالا است و نیاز به تعمیر و نگهداری سالیانه ندارد.
  • سایبان GRP: این نوع سایبان که از فیبر شیشه با رزین پلی‌استر ساخته شده است، ظاهری شبیه شیشه دارد. همچنین این محصول در رنگ‌های مختلف یا به صورت نیمه شفاف و مات تولید می‌شود. البته سایبان GRP مقاومت کمتری نسبت به سایبان‌های دارای پوشش پلی کربنات دارند.
  • سایبان پارچه‌ای: این نوع سایبان‌ها اغلب از PVC یا پلی‌استر ساخته می‌شوند و به خوبی از خودرو در برابر بارش برف و باران یا تابش نور خورشید محافظت می‌کند. سایبان‌های پارچه‌ای علاوه بر اینکه دوام و استحکام خوبی دارند، شامل هزینه نصب بالایی نیز نمی‌شوند.

انواع سایبان پارکینگ از نظر جنس

مشخصات، قیمت و خرید انواع مدل های سایبان ماشین در سایه سازان توانا

شرکت سایه سازان توانا یکی از بزرگترین مراکز تولید انواع سایبان دستی و اتوماتیک و سایبان ماشین در ایران است. شما می‌توانید سایبان مورد نظر خود را به صورت تلفنی یا اینترنتی به این مجموعه سفارش داده و بهترین و زیباترین سایبان حیاط را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. در واقع این شرکت در تلاش است که با بهره‌گیری از دانش روز دنیا و نیروی کار متخصص و کارآزموده محصولاتی با کیفیت و ایمن را طراحی و عرضه کند.

نوشتن دیدگاه