فروسیلیس + مشخصات، خرید و قیمت فروسیلس در آهن پویا

فروسیلیس و مشخصات آن را در آهن پویا ببینید. آهن پویا از مراکز عرضه انواع فروآلیاژ در کشور است. شما عزیزان می توانید انواع فروآلیاژ از جمله فروسیلیس تولیدی کارخانجات مختلف را با نازل ترین قیمت از آهن پویا تهیه نمایید و اطلاعات تخصصی درباره این فروآلیاژ را در بخش مقالات آهن پویا مطالعه کنید.

سیلیسیم را می توان بعد از اکسیژن به عنوان فراوان ترین عنصر موجود بر روی کره خاکی دانست. با اینکه سیلیسیم به تنهایی دارای کاربردهای بسیار زیادی است، اما یکی از مهمترین کاربردهای آن در ساخت آلیاژی به نام فروسیلیس است. فروسیلیس، آلیاژی از سیلسیم به همراه آهن است که آن را در صنعت از طریق حرارت دادن، احیا کردن و یا ذوب کردن سنگ آهن و سیلیس تولید می کنند. فروسیلیس در صنایع بسیار مختلفی کاربرد دارد و به همین دلیل آشنایی با مشخصات، خرید و قیمت آن می تواند بسیار کاربردی باشد.

فروسیلیس + مشخصات، خرید و قیمت فروسیلس در آهن پویا

مشخصات فروسیلیس

فروسیلیس از ترکیب سیلیسیم و آهن و در کوره های قوس الکتریکی تولید می شود. نسبت سیلیسیم موجود در ترکیبات فروسیلیس می تواند در بازه 10 تا 90 درصد در تغییر باشد. این در حالی است که آهن موجود در این ماده، مابقی ترکیب را به خود اختصاص می دهد. اما در حدود کمتر 5 درصد از ترکیبات فروسیلیس را هم سایر ناخالصی هایی مانند کروم، فسفر، آلومینیوم و ... تشکیل داده اند. در این میان از عنصر کربن به عنوان یک عنصر ناخالص و با عنوان عنصر سوم در ترکیبات فروسیلیس یاد می کنند.

در آلیاژهای فروسیلیس مقدار قابل توجهی سیلیکات آهن وجود دارد. از این رو فروسیلیس با خلوص بالا در صنایع بسیار مختلفی استفاده می شود. امروزه برای تولید فروسیلیس از دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته و حرفه ای استفاده می شود که همین امر می تواند باعث بهبود کیفیت فروسیلیس نهایی شود. البته باید اشاره داشت که فرایند تولید فروسیلیس یک فرایند پیچیده و دشوار است. فروسیلیس در دمایی بین 1290 تا 1390 درجه ذوب شده و دمای جوش آن نیز 2355 درجه است. در صورتی که آن را در مجاورت آب قرار دهید به سرعت با آن واکنش خواهد داد. از دیگر مشخصات فروسیلیس می توان به قابلیت بالای مغناطیسی آن اشاره کرد همچنین این آلیاژ در برابر خوردگی مقاومت بسیار مناسبی دارد.

خرید فروسیلیس از آهن پویا

یکی از مهمترین مراحل پیش روی کارخانه ها و واحدهای تولیدی مانند کارخانه های فولادسازی، ریخته گری، جوشکاری و ... که از فروسیلیس به عنوان یک ماده اولیه استفاده می کنند، این است که این آلیاژ را از مراکز و فروشگاه های معتبر و شناخته شده ای خریداری و تهیه کنند. از این رو پیدا کردن چنین مرکز فروشی که علاوه بر تضمین کیفیت فروسلیس موجود، قیمت بسیار مناسبی نیز داشته باشد، اهمیت بالایی پیدا کرده است. در این میان گروه صنعتی آهن پویا به عنوان یکی از تخصصی ترین مراکز در زمینه فروش فروسیلیس، می تواند بخش قابل توجهی از نیاز بازار را براورده کند.

شرکت آهن پویا با تکیه بر سابقه درخشان خود در زمینه فروش محصولات آهنی، فولادی، معدنی و ... می تواند به شما در زمینه خرید فروسیلیس مرغوب و باکیفیت کمک کند. به یاد داشته باشید که یک فروسیلیس مرغوب می تواند باعث بهبود فرایندهای تولیدی در صنایع مد نظر شما شود. شما می توانید با مراجعه به وب سایت آهن پویا نسبت به خرید فروسیلیس مورد نیاز خود، اقدام کنید. تنها کافی است تا به وب سایت آهن پویا مراجعه کرده و بعد از مشاهده قیمت فروسیلیس در این وب سایت، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

خرید فروسیلیس از آهن پویا

قیمت فروسیلیس در آهن پویا

یکی از مهمترین دغدغه های افرادی که قصد خرید فروسیلیس را دارند، قیمت این آلیاژ کاربردی است. باید اشاره کرد که قیمت نهایی فروسیلیس می تواند به عوامل بسیار زیادی وابسته باشد. از نحوه تولید و به دست آوردن این محصول گرفته تا نحوه بسته بندی و عرضه آن، همگی می توانند باعث تغییر قیمت فروسیلیس در بازار شوند. به این عوامل همچنین عرضه و تقاضا در بازار و نوسانات بازار ارز را هم اضافه کنید.

با این وجود گروه صنعتی آهن پویا در تلاش است تا نازل ترین و مناسب ترین قیمت فروسیلیس را ارائه کند. بدین صورت شما می توانید با اطمینان از مقرون به صرفه بودن فروسیلیس عرضه شده در این وب سایت، نسبت به خرید خود اقدام کنید. از این رو شما می توانید در هر زمان که اراده کنید، با مراجعه به وب سایت آهن پویا از آخرین قیمت فروسیلیس اطلاع پیدا کرده و نسبت به خرید آن اقدام کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال و یا ابهام در زمینه قیمت فروآلیاژ، می توانید با کارشناسان آهن پویا در تماس باشید.

نوشتن دیدگاه