خرید ملک در یونان 2023 - راهنمای قیمت خانه در یونان

موسسه مهاجرتی ویزا پلاس یکی از برترین موسسات مهاجرتی در ایران است که با وجود وکلای تراز اول آماده ی ارائه هرگونه خدماتی از قبیل مشاوره اخذ ویزای آمریکا، کانادا، انگلیس و … می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید و از راهنمایی های آنها بهره مند شوید.

اگر به دنبال سرمایه گذاری در یکی از کشورهای اروپایی هستید، می توانید اقدام به خرید ملک در یونان کنید. یونان یکی از کشورهای اروپایی است که فرهنگی نزدیک به مردم ایران دارد و از لحاظ امکانات رفاهی نیز ایده آل است. از طرفی یکی از مهم ترین مزایای خرید خانه در یونان، دریافت اقامت از طریق این کار است که در این مقاله به طور کامل در مورد آن توضیح خواهیم داد. در صورت نیاز به خرید ملک در کشور یونان و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

خرید ملک در یونان 2023 - راهنمای قیمت خانه در یونان

خرید ملک در یونان

یونان یکی از کشورهای اروپایی با تمدن بسیار قدیمی است که سال هاست مهاجران زیادی به این کشور سفر می کنند. کشور ایران به کشور یونان پرواز مستقیم دارد و این امکان برای ایرانیان عزیز فراهم شده است تا بتوانند در یک مدت زمان کوتاه، به یونان سفر کنند. از طرفی سرمایه گذاری در کشور یونان، می تواند مزایای مختلفی را به همراه داشته باشد. همه این موضوعات باعث شده تا خرید ملک در یونان، به یکی از اقدامات عالی و مهم برای ایرانیان تبدیل شود.

اگر به دنبال سرمایه گذاری در کشور یونان هستید، می توانید از طریق خرید ملک در یونان این کار را انجام دهید. خوشبختانه، تنوع قیمتی زیادی برای ملک های موجود در یونان وجود دارد. چرا که قیمت ملک در هر یک از شهرهای یونان متفاوت است. همچنین، به دلیل اینکه می توان ملک با متراژهای مختلفی خریداری کرد، این امکان برای افراد وجود دارد تا بتوانند با کمترین هزینه اقدام به خرید ملک در یونان کنند.

خرید ملک در یونان به پول ایران متوسط چقدر است؟ البته باید توجه داشت که میزان مبلغ پرداخت شده برای خرید ملک و خانه در یونان بستگی به شرایط شما دارد. بدیهی است که اگر نیاز به دریافت اقامت از طریق خرید ملک را داشته باشید، باید از یک حداقل مبلغ مشخصی را برای خرید ملک در نظر بگیرید.

برای خرید ملک و خانه در یونان، راه سختی پیش روی شما نیست. شما می توانید با مراجعه به یکی از مراکز فروش خانه در یونان این کار را انجام دهید. البته در هنگام بستن قرارداد به نکات مختلفی توجه داشته باشید. اعتبار فروشنده و یا در نظر گرفتن بهترین موسسه جهت خرید ملک در کشور یونان، بسیار حائز اهمیت است. متاسفانه، برخی از مشاورین املاک در یونان به واسطه اینکه می دانند برخی از ایرانیان اطلاعات کافی در مورد خرید و فروش ملک در یونان را ندارند، اقدام به فروش ملک به صورت غیر اخلاقی می کنند و این موضوع می تواند باعث متضرر شدن شما شود.  

خرید ملک در یونان

شرایط اقامت یونان از طریق خرید ملک

یکی از بهترین روش ها برای دریافت اقامت یونان، خرید ملک است. با خرید ملک در یونان، می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن اقامت دائمی داشته باشید و اقدامات مختلفی (مانند باز کردن حساب در بانک ها و ...) را پس از گذشت 7 سال در یونان انجام دهید. برای دریافت اقامت یونان از طریق خرید ملک، ابتدا باید قوانین بروز خرید خانه جهت دریافت ملک را در نظر بگیرید. چرا که هر ساله قوانین مربوط به خرید ملک در یونان برای دریافت اقامت متفاوت می شود.

طبق آخرین اطلاعات، مشخص شده است که افراد می توانند با خرید یک ملک 2500 یورویی اقامت خودشان را در یونان دریافت کنند. اقامت ارائه شده به این افراد، 5 ساله است. البته در صورتی که پس از گذشت 5 سال تغییر مالکیتی در ملک معرفی شده به وجود نیاید، مجددا اقامت به مدت 5 سال دیگر تمدید خواهد شد.

از مزایای دریافت اقامت یونان از طریق خرید ملک، این است که تمامی فرزندان زیر 21 سال و همسر نیز می تواند با این روش به یونان مهاجرت کند. این در حالی است که در برخی از روش های مهاجرت به یونان، نیاز است که به ازای هر فرزند و همسر، مبلغ جداگانه ای برای سرمایه گذاری در نظر گرفته شود. اما در شرایط اقامت یونان از طریق خرید ملک، این موضوع در نظر گرفته نشده است.

بنابراین، اگر بودجه کافی جهت خرید ملک در یونان را دارید، می توانید برای دریافت ویزای یونان و مهاجرت به یونان، از این روش کمک بگیرید. یک روش کم دردسر و کم هزینه برای مهاجرت به یونان که البته سرمایه گذاری نیز محسوب می شود. موسسه مهاجرتی ویزا پلاس به شما این امکان را می دهد تا بتوانید پروسه خرید خانه در یونان و دریافت اقامت را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید. بنابراین، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط اخذ اقامت یونان از طریق خرید خانه با این موسسه مهاجرتی در ارتباط باشید.

 

نوشتن دیدگاه