شارژ کپسول آتش نشانی شرق تهران

قیمت توافقی
اطلاعات تماس
تاریخ درج 1403/01/28 ساعت 10:26
جزئیات آگهی
شناسه: 12193
تعداد نمایش: 40
انقضا: 1404/02/30 ساعت 10:21
توضیحات

امروزه ایمنی و پیشگیری از خطرات احتمالی در ساختمان ها و ادارات بزرگ حرف اول را می زند. یکی از شایع ترین خطرهایی که معمولا در مکان های پر رفت و آمد رخ می دهد، آتش سوزی و احتراق است. برای پیشگیری از ایننوع سوانح از کپسول آتش نشانی استفاده می شود. کپسول های آتش نشانی با توجه به نوعشان هر چند وقت یکبار نیازمند شارژ هستند. شارژ کپسول های آتش نشانی به تخصص و دانش در این زمینه نیاز دارد؛ بنابراین برای این کار حتماً باید از تکنسین های متخصص کمک بگیرید. در این مطلب قصد داریم به شارژ کپسول آتش نشانی شرق تهران و جزئیات هزینه های آن بپردازیم.

قیمت شارژ کپسول آتش نشانی اصفهان بستگی به فاکتورهای متعددی دارد. بیورسال اقدام به شارژ کپسول آتش نشانی اصفهان با قیمت مناسب نموده است. شما می توانید در عین شارژ کپسول خود، تضمین کارکرد صحیح و ایمنی بالای کپسول آتش نشانی خود را نیز از ما دریافت نمایید. برای اطلاع از قیمت شارژ کپسول پودر و گاز و قیمت شارژ کپسول co2 تنها کافی است با این مجموعه تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنید. کلیه فرایند شارژ توسط تیم ایمن سازان سپهر برای شما عزیزان به صورت عکس و فیلم ارسال می شود تا از لحظه به لحظه کار اطلاع داشته باشید.

 

***.******.***

شارژ کپسول آتش نشانی شرق تهران توسط ایمن سازان

همانطور که گفتیم شارژ کپسول آتش نشانی امری تخصصی است و حتماً باید توسط افرادی انجام شود که علم و دانش کافی در این زمینه دارند. خدمات شارژ کپسول آتش نشانی در شرق تهران بسیار گسترده است. شرکت ایمن سازان از جمله شرکت هایی به شمار می آید که به صورت تخصصی در زمینه کپسول آتش نشانی در شرق تهران فعالیت دارند.
این شرکت با بهره گیری از اطلاعات به روز، تجهیزات عالی و افراد متخصص آماده خدمات رسانی به مردم است. شارژ کپسول آتش نشانی در شرق تهران توسط ایمن سازان در تمامی مناطق شرق پایتخت از جمله حکیمیه، تهرانپارس، مجیدیه، نارمک، افسریه، نظام آباد و … صورت می گیرد.

ادارات، کارخانجات، ساختمان های اداری و مسکونی و سایر مکان های عمومی که به این خدمات نیاز دارند می توانند از خدمات شارژ کپسول آتش نشانی توسط ایمن سازان استفاده کنند. برای شارژ کپسول آتش نشانی در شرق تهران توسط ایمن سازان می توانید با این مجموعه تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

قیمت شارژ کپسول آتش نشانی شرق تهران

کپسول های خاموش کننده در صورت استفاده مداوم دچار افت کیفیت می شوند و نیاز به شارژ مجدد دارند. تاریخ شارژ هر کپسول بسته به نوع آن متفاوت است. تاریخ شارژ کپسول آتش نشانی روی هر محفظه نوشته شده است و شما طبق آن باید اقدام به شارژ کپسول خود کنید.
هزینه ای که شارژ کپسول های آتش نشانی در بر دارد، هزینه ثابتی است که توسط اتحادیه مشخص می شود. هرچقدر اندازه کپسول بزرگ تر باشد، هزینه شارژ آن نیز طبیعتاً بیشتر خواهد بود. نوع کپسول آتش نشانی نیز بر قیمت آن تاثیرگذار است. انواع کپسول آتش نشانی و هزینه های مربوط به شارژ آن ها به شرح زیر است.

شارژ کپسول آتش نشانی آب و گاز

هزینه این نوع کپسول با وزن 6 لیتر از 100 هزار تومان شروع می شود و با افزایش وزن کپسول قیمت آن نیز بیشتر می شود. با افزایش حجم کپسول قیمت شارژ آن نیز افزایش خواهد یافت.

 

شارژ کپسول آتش نشانی پودر و گاز

معمولاً کپسول های پودری هر سال یا هر دو سال در میان باید یک بار شارژ شوند. قیمت شارژ این نوع کپسول طبق تعرفه اتحادیه از حدود 50 هزار تومان شروع می شود. کپسول های سنگین تر قاعدتا قیمت بیش تری خوهند داشت. برای اطلاع از قیمت دقیق شارژ کپسول آتش نشانی شرق تهران سایت ایمن سازان سپهر را مشاهده نمایید.

 

شارژ کپسول آتش نشانی کربن دی اکسید co2

کپسول های آتش نشانی Co2 هر شش ماه یک بار باید مورد بازبینی قرار بگیرند. شارژ کپسول های کربن دی اکسید از 60 هزار تومان شروع می شود. شرکت ایمن سازان قیمت های روز شارژ کپسول را در اختیار شما قرار می دهد، بنابراین برای اطلاع از قیمت آن می توانید سایت ایمن سازان سپهر را مشاهده نمایید.

 

سخن آخر

شارژ کپسول آتش نشانی کاری است که به تجربه و تجهیزات کافی نیاز دارد. شاید فکر کنید انجام این کار راحت است، اما اینطور نیست. پیشنهاد می دهیم که این کار را به افرادی بسپارید که تخصص کافی در این زمینه را داشته باشند. شما عزیزان می توانید کلیه خدمات شارژ کپسول های آتش نشانی خود را به ایمن سازان بسپارید. شرکت ایمن سازان با داشتن دستگاه های مجهز و افراد متخصص آماده خدمت رسانی به شرکت ها، ادارات، مکان های اداری، پمپ بنزین ها، کارخانه ها و … خواهد بود. شرکت ایمن سازان مرکز شارژ کپسول آتش نشانی شرق تهران و سایر نقاط پایتخت است. 

استان
تهرانپارس شرقی, تهران, تهران
شرق تهران
1 هفته پیش
نوشتن دیدگاه

آگهی های مرتبط
شارژ کپسول آتش نشانی شهر ریشارژ کپسول آتش نشانی شهر ری
قیمت توافقی
تهران
1403/01/28 ساعت 11:08
شارژ کپسول آتش نشانی شهرک قدسشارژ کپسول آتش نشانی شهرک قدس
قیمت توافقی
شهرک قدس
1403/01/28 ساعت 11:03
شارژ کپسول آتش نشانی غرب تهرانشارژ کپسول آتش نشانی غرب تهران
قیمت توافقی
تهرانپارس غربی
1403/01/28 ساعت 11:15
شارژ کپسول آتش نشانی در جنت آبادشارژ کپسول آتش نشانی در جنت...
قیمت توافقی
جنت‌آباد مرکزی
1403/01/28 ساعت 10:56
شارژ کپسول آتش نشانی در فردیسشارژ کپسول آتش نشانی در فردیس
قیمت توافقی
فردیس
1403/01/28 ساعت 11:20
شارژ کپسول آتش نشانی کمالشهرشارژ کپسول آتش نشانی کمالشهر
قیمت توافقی
کمال‌شهر
1403/01/28 ساعت 10:33