خرید دستگاه یو پی اس، باتری یو پی اس و استابلایزر

قیمت توافقی
اطلاعات تماس
تاریخ درج 1403/01/12 ساعت 13:22
جزئیات آگهی
شناسه: 11647
تعداد نمایش: 16
انقضا: 1403/02/11 ساعت 13:22
توضیحات
یو پی اس یو پی اس یا UPS، یک منبع تامین برق الکترونیکی است که ماموریتش تأمین انتقال بی‌وقفه برق برای تجهیزات الکترونیکی، مخابراتی، پزشکی و سایر امور است. این سیستم بین دستگاه‌های الکترونیکی مصرف‌کننده و برق شهری قرار می‌گیرد.
با تنظیم شبکه برق، جلوی ورود نوسانات و اختلالات به تجهیزات حساس را می‌گیرد. علاوه بر این، با استفاده از باتری داخلی، برای تجهیزات مانند سرور و کامپیوتر که به نوسانات برقی حساس هستند، برق لازم را تأمین می‌کند و از آنها در مواقع قطعی برق محافظت می‌کند.
زمانی که برق ناگهانی نوسان می‌کند، یو پی اس جلوی آسیب رسیدن به سیستم‌های الکترونیکی را می‌گیرد و آنها را در برابر تغییرات ولتاژ و قطعی برق محافظت می‌کند. هدف اصلی یو پی اس تأمین یک منبع بی‌وقفه انرژی برای تجهیزات محافظت‌شده است. باتری یو پی اس باتری یو پی اس، از ارکان اساسی و بی‌بدیل یک دستگاه یو پی اس به شمار می‌آید. وقتی که شبکه برق شهری در حالت فعال است، این باتری به‌صورت مداوم شارژ می‌شود و در عین حال، تجهیزات الکتریکی را نیز با برق مورد نیاز آنها تامین می‌کند، تا این تجهیزات بتوانند به‌درستی عمل کنند.
وقتی برق شهری قطع می‌شود، باتری یو پی اس به‌کار خود می‌پردازد و برای مدتی کوتاه به تامین انرژی برای تجهیزات الکتریکی مشغول می‌شود. جالب است بدانید که باتری یو پی اس تقریباً 15 دقیقه از زمان قطع برق به کاربر فرصت می‌دهد تا اقدامات لازم را انجام دهد. به عنوان مثال، شما در حدود 15 دقیقه بعد از قطع برق می‌توانید از آسانسوری که به یو پی اس متصل است، استفاده کنید. قیمت باتری یو پی اس قیمت باتری‌های یو پی اس، متناسب با نوع و کیفیت ساخت آنها متغیر است. بعضی از باتری‌های یو پی اس محصولات داخلی هستند که به دلیل کاهش هزینه‌های تولید، قیمت مناسب‌تری نسبت به باتری‌های وارداتی دارند. در تعیین قیمت باتری‌های یو پی اس، عواملی از قبیل برند، ظرفیت ولتاژ و آمپر که براساس نیازهای مشتری تعیین می‌شود، موثر است.
به دلیل نوسانات بازار و عوامل اقتصادی، قیمت باتری یو پی اس و استابلایزر دارای نوساناتی است. برای دسترسی به موجودی باتری‌ها و اطلاع از قیمت‌ها، می‌توانید با کارشناسان فروش در ارتباط باشید. تعمیر باتری یو پی اس با توجه به هزینه‌ی بالای تعویض یو پی اس و عدم امکان تعویض آن در هر بار بروز مشکل، تعمیر یو پی اس انتخابی بهتر از نظر هزینه و زمان می‌باشد.
اگر یو پی اس شما با مشکل یا خرابی مواجه شده است، می‌توانید با مشاوره از متخصصین شرکت کیان صنعت ایرانیان، در راستای رفع مشکل اقدام کنید. پس از تماس، تیم متخصص به محل اعزام شده و خدمات تعمیر و نگهداری و پشتیبانی از سیستم‌های یو پی اس را ارائه می‌دهند.
استان
شهرک شریعتی, تهران, تهران
خیابان شریعتی | خیابان گوهری | کوچه خرمی شاد | پلاک 19
4 هفته پیش
نوشتن دیدگاه

آگهی های مرتبط
گروه کافینتینو کارهای اینترنتی شما با یک تماس گروه کافینتینو کارهای...
قیمت توافقی
یزد
1403/01/27 ساعت 14:09
شارژ کاتریج در یزدشارژ کاتریج در یزد
قیمت توافقی
یزد
1403/01/19 ساعت 23:24
طراحی سایت و افزایش سئو ابهر زنجانطراحی سایت و افزایش سئو ابهر...
قیمت توافقی
ابهر
1402/09/30 ساعت 14:58
خدمات فنی مهندسی کامپیوتر و شبکه.خدمات فنی مهندسی کامپیوتر و...
قیمت توافقی
گلشهر
1403/02/10 ساعت 00:44
خدمات طراحی سایت - تایپینگ - دست نویسخدمات طراحی سایت - تایپینگ -...
قیمت توافقی
شهر‌زیبا
1403/01/24 ساعت 00:12
جذب 100 نیروی ادمینجذب 100 نیروی ادمین
قیمت توافقی
ورامین
1403/01/19 ساعت 01:51