فروش سیلیس میکرونیزه

قیمت توافقی
اطلاعات تماس
تاریخ درج 1403/01/16 ساعت 10:27
جزئیات آگهی
شناسه: 11765
تعداد نمایش: 23
انقضا: 1403/02/15 ساعت 10:27
توضیحات
شرکت پرشین سیلیس واقع در استان همدان از بهترین، مهمترین و بزرگ ترین شرکت های تولید و عرضه ی سیلیس برای مصارف گوناگون و با کیفیت است.
یکی دیگر از محصولات پرکاربرد سیلیس میکرونیزه می باشد. که در این محصول سنگ سیلیس با دستگاه های تمام اتوماتیک بالمیل به اندازه های مختلف میکرون دانه بندی می شود. سیلیس میکرونیزه با مش های 230، 260، 325و با درجه خلوص 99٪ به بالا تولید میشود که امکان تولید این محصول با مش سفارشی برای شما مشتریان گرامی وجود دارد.
کابرد سیلیس میکرونیزه در صنعت:
صنایع پلاستیک و لاستیک: به عنوان یک ماده پرکننده و تقویت کننده در تولید محصولات پلاستیکی و لاستیکی استفاده می شود. این ماده به تقویت سختی و مقاومت فیزیکی محصولات کمک می کند.
صنایع رنگ و رزین: در تولید رنگ ها و رزین ها، سیلیس میکرونیزه بعنوان پرکننده مورد استفاده قرار میگیرد. این ویژگی ها باعث بهبود پایداری و کیفیت رنگ ها می شود.
صنایع غذایی: سیلیس میکرونیزه بعنوان یک جاذب رطوبت در مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیردتا طول ماندگاری محصولات غذایی را افزایش دهد.
کاربرد سیلیس میکرونیزه در صنعت کشاورزی بسیار گسترده و وسیع است. سیلیس میکرونیزه موجب کاهش تعرق، تنش شوری و آبی می شود. و این رشد رویشی بیش از حد را کند می‌کند و آن را به رشد زایشی تبدیل می‌کند. سیلیکون برای گیاهان مفید است و موجب افزایش مقاومت گیه به خشکی شده و موجب تاخیر در پژمردگی گیاهانی شده که آبیاری در آنان ممنوع است. در ضمن از سیلیس میکرونیزه برای استفاده در کود برنج به طور گسترده استفاده می‌کنند.
صنایع الکترونیک: در تولید مواد الکترونیکی و عایق های حرارتی، سیلیس میکرونیزه بعنوان یک عنصر مهم برای ایجاد عایق های حرارتی کاربرد دارد.
مواد آرایشی و بهداشتی: در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی مثل صابون و خمیردندان، سیلیس میکرونیزه بعنوان یک جاذب استفاده می شود.
صنایع دارویی: از این ماده بعنوان یک پرکننده و جاذب استفاده میکنند.
صنایع کاغذسازی: در این صنعت از سیلیس بعنوان یک ماده پرکننده و تقویت کننده کاغذ به کار میرود.
صنایع نساجی: که در این صنعت از سیلیس میکرونیزه بعنوان ماده پرکننده و جلوگیری کننده از چسبیدن الیاف به یکدیگر در تولید پارچه های مختلف بهره می برد.
از دیگر کاربردهای این محصول میتوان به صنایع لعاب سازی، تولید قالب های ریخته گری فلزات، تولید مواد و ترکیبات سدیم دار و عنصر سیلیکا، درزگیرها و پودرمل، چسب، صنایع سیلیکا، تهیه بتن و سیمان، پاک کننده های صنعتی، پرکننده محصولات سرامیکی(جهت مقاوم سازی) و غیره اشاره کرد.
بعنوان مثال استفاده از سیلیس میکرونیزه در صنعت رنگ سازی سبب 1- بالابردن طول عمر شیمیایی در روکش های صنعتی 2- سبب بهبود مقاومت در برابر سایش و خراش 3- کاهش هزینه فرمولاسیون با ارائه سطح بارگذاری بالا می گردد.
استفاده از این محصول در صنعت چسب سبب افزایش مقاومت در برابر حرارت، نفوذ آب و یخبندان شده و از قدرت چسبندگی بالایی برخوردار است که مزیت اصلی آن عبارتست از انعطاف بالا، مقاومت در برابر نشست های ساختمانی و خاصیت الاستیکی.
تفاوت اصلی میان پودر سیلیس و سیلیس میکرونیزه در اندازه ذرات آنها و تراکم بلوری است. در پودر سیلیس معمولی، ذرات بسیار بزرگتری دیده می شوند که اغلب به صورت غیرهمگن و با اندازه های میکرونی یا حتی میلیمتری هستند. این پودر ممکن است تراکم بلوری پایین تری داشته باشد و برای کاربردهای خاص معمولا نامناسب باشد.
جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این محصول و سایر محصولات تولیدی این شرکت لطفا با شماره های زیر در تماس باشید.
تلفن ثابت: ***********
تلفن همراه: ***********
پست الکترونیک: ***.******.***
آدرس: ملایر_کیلومتر 25جاده همدان ملایر_شهرک صنعتی نوشیجان_خیابان ششم_آخرین کارخانه سمت راست_ شرکت پرشین سیلیس
استان
ملایر, همدان
همدان-ملایر-کیلومتر25جاده همدان ملایر-شهرک صنعتی نوشیجان-خیابان ششم-اخرین کارخانه سمت راست-شرکت پرشین سیلیس
3 هفته پیش
نوشتن دیدگاه

آگهی های مرتبط
فروش ویژه پودر گرافیت چربفروش ویژه پودر گرافیت چرب
قیمت توافقی
قزوین
1403/01/26 ساعت 10:13
لوپ جی 5لوپ جی 5
قیمت توافقی
مرزداران
1403/01/27 ساعت 08:07
فروش فلدسپاتفروش فلدسپات
قیمت توافقی
ملایر
1403/01/20 ساعت 16:35
سازه های فلزیسازه های فلزی
قیمت توافقی
مبارکه
1403/01/19 ساعت 13:17
بلوک خاک مسلح ژئووالبلوک خاک مسلح ژئووال
قیمت توافقی
بلوار کشاورز
1403/01/28 ساعت 17:03
توری استیل مشکوتوری استیل مشکو
قیمت توافقی
تهران
1403/02/02 ساعت 10:14