مرکز لیزر پاسارگاد اصفهان

قیمت توافقی
اطلاعات تماس
تاریخ درج 1403/02/01 ساعت 15:34
جزئیات آگهی
شناسه: 12385
تعداد نمایش: 13
انقضا: 1405/02/29 ساعت 15:02
توضیحات

شرکت آریا لیزر پاسارگاد:

آریا لیزر پاسارگاد افتخار دارد که با ارائه مجهزترین، پیشرفته‌ترین و با کیفیت‌ترین دستگاه‌های لیزر پوست، مو، زیبایی و جراحی روز دنیا و با بهره‌مندی از کادری مجرب، در خدمت پزشکان محترم سراسر ایران باشد.

فعالیت شرکت آریا لیزر پاسارگاد شامل کرایه، رنت و اجاره دستگاه‌های لیزر، فروش دستگاه‌های لیزر پوست، مو و زیبایی و کاشت مو طبیعی به روش‌های FUT و FIT می‌باشد.

تمامی دستگاه‌های موجود دارای گواهی FDA آمریکا و CE اروپا می‌باشند.

افتخارات شرکت:

همکاری با بیش از 250 پزشک در سرار کشور به مدت 5 سال.

همکاری با تیم جراحی لیزر لیپولیز و تهیه مقالات.

همکاری با بیش از 20 مرکز لیزر در سراسر ایران.

نحوه انتخاب دستگاه لیزر زیبایی برای خرید

به منظور انتخاب و خرید دستگاه لیزر برای مطب، نیاز است که به دقت به نیازها و اهداف خاص کسب و کارتان توجه کنید. اگرچه سرمایه‌گذاری اولیه در یک دستگاه لیزر زیبایی ممکن است به نظر گرانبهایی برسد، اما مهم است. که به مزایای بلندمدت و بازگشت سرمایه‌گذاری توجه کنید. ارزیابی هزینه‌های نگهداری و عملیاتی می‌تواند به شما در تعیین سودآوری کلی دستگاه لیزر کمک کند.

آموزش و پشتیبانی

آموزش صحیح برای استفاده ایمن و موثر از دستگاه لیزر زیبایی بسیار حائز اهمیت است. بسیاری از تولیدکنندگان برنامه‌های آموزشی را برای کاربران ارائه می‌دهند تا اطمینان حاصل کنند که آنها به مهارت‌ها و دانش لازم برای کار با دستگاه مجهز هستند.

شرکت آریا لیزر پاسارگاد علاوه بر آموزش استفاده از دستگاه و همچنین در اختیار گذاشتن اپراتور متخصص در صورت نیاز، پزشکان محترم را جهت شرکت در ایونت‌های آموزشی چه در ایران و چه در خارج از ایران همراهی می‌کند.

در نتیجه، سرمایه‌گذاری برای یک دستگاه لیزر زیبایی می‌تواند برای کسب‌وکارهایی که به دنبال ارتقا خدمات مراقبت از پوست خود هستند، بازی را تغییر دهد. با در نظر گرفتن دقیق عواملی مانند بودجه، درمان‌های ارائه شده، و مشخصات فنی، کلینیک‌ها می‌توانند تصمیمات آگاهانه‌ای بگیرند که باعث رشد و موفقیت می‌شود.

اصفهان، خیابان سهروردی، بعد از سه راه رودکی، ساختمان سپیدار، طبقه اول، واحد 16

استان
اصفهان
2 هفته پیش
نوشتن دیدگاه

آگهی های مرتبط
مرکز لیزر اصفهان بزرگمهرمرکز لیزر اصفهان بزرگمهر
قیمت توافقی
1403/01/28 ساعت 16:03