بهترین روش تبلیغ قالیشویی

روش های مختلفی برای تبلیغ یک کسب و کار وجود دارد ولی بهتر است در مورد هر نوع تبلیغی، ابتدا دغدغه‌های افراد جامعه در آن زمینه را بررسی کنیم. اگر شما به دنبال بهترین روش تبلیغ قالیشویی هستید، باید بدانید دغدغه افرادی که فرش‌های خود را به قالیشویی می‌سپارند چیست، قطعاً در درجه اول دغدغه این افراد تمیزشدن کامل فرش‌هایشان و در درجه دوم سالم ماندن فرش و در امان بودن فرش از هرگونه آسیب فیزیکی است. یکی دیگر از دغدغه‌های افراد نیز مسئله حمل‌ونقل فرش‌ها تا قالیشویی و بازگرداندن آنها تا منزل است.

بعد از نوع تبلیغ، نوبت به مکان تبلیغ می‌رسد. در مورد مکان تبلیغ نیز بهتر است بدانید که تبلیغ‌های نوین از جمله کارت ویزیت‌های آنلاین، تبلیغات آنلاین در سایت های پربازدید، و تبلیغاتی که در تلویزیون‌های شهری و بنرهای دیجیتال شهری انجام می‌شوند تأثیرگذاری بیشتری دارند؛ بنابراین بهترین روش شما برای تبلیغ می‌تواند پاسخ به دغدغه‌های مردم در بستر مکان‌های آنلاین پربازدید باشد. در ادامه این مقاله بیشتر در مورد روش‌های تبلیغ تاثیرگذار صحبت خواهیم کرد.

متن تبلیغ قالیشویی - بازخورد مثبت ۱۰۰ %

شما می‌توانید با متن‌های جذاب، قالیشویی خود را تبلیغ کنید و افراد را ترغیب کنید تا با اطمینان کامل فرش‌های خود را به شما بسپارند. به‌عنوان‌مثال ما در ادامه چند متن جذاب را که می‌توانند در تبلیغ قالیشویی بازخورد مثبت ۱۰۰ درصد داشته باشند، برای شما فهرست کرده‌ایم تا از آنها ایده بگیرید:

تمیزی و مرمت در کنار یکدیگر در قالیشویی (...)، ما منتظر فرش‌های شما هستیم.

ما فرش‌های شما را با جدیدترین و مدرن‌ترین تجهیزات روز دنیا شستشو می‌دهیم.

قالی‌های خود را در قالیشویی ما نو کنید.

تخفیف ویژه برای شستشوی تخصصی فرش‌های شما تنها با یک کلیک.

شستشوی فرش شما با دستگاه‌های مدرن و ایمن.

می‌ترسی فرشات کهنه بشن؟ یا پاره بشن؟ یا تمیز نشن؟ اصلا نترس قالیشویی (...) کنارته.

قالیشویی (...) می‌بره، می‌شوره، میاره.

تضمین کیفیت شستشو شعار ماست. اگر کثیف بود برگردون.

در صورت نارضایتی وجه شما عودت داده می‌شود. با احترام قالیشویی (...)

متن تبلیغ قالیشویی - بازخورد مثبت ۱۰۰ %

 یک متن برجسته و عالی در کنار یک لوگو یا تصویر جذاب، به‌راحتی معرف قالیشویی شما خواهد بود. فراموش نکنید که بسیاری از افراد از آسیب‌دیدن فرش‌های خود هراس دارند و برخی دیگر نیز تصور می‌کنند که قالیشویی فرش‌های آنها را کامل شستشو نمی‌دهد و فقط سطح رویه فرش را براق و تمیز می‌کند، بنابراین شما باید به مشتری خود اطمینان خاطر بدهید که هم فرش‌ها را به بهترین نحو شستشو می‌دهید و هم طی پروسه شستشو، هیچ‌گونه آسیبی به فرش‌ها و رنگ آنها وارد نمی‌شود. نوع متن، لحن متن و همچنین تصویری که انتخاب می‌کنید، باید با یکدیگر همخوانی داشته باشند تا در نهایت مشتری ترغیب شود که فرش‌هایش را با خیال راحت به شما بسپارد. این را هم فراموش نکنید که اگر یک مشتری از شما رضایت داشته باشد، قطعاً شما را به اطرافیان و فامیل خود نیز معرفی خواهد کرد و ادامه این چرخه معرفی، قطعاً خودش بهترین تبلیغ است.

سایت تبلیغات قالیشویی

امروزه تبلیغات مدرن و دیجیتال پاسخ‌دهی بیشتری دارند. به‌عنوان‌مثال فرض کنید که شما تبلیغات خود را در مکانی قرار داده‌اید که روزانه ۲۰۰ نفر از آنجا رد می‌شوند و آن را با تبلیغ در یک سایت معتبر که روزانه حدود چندین هزار بازدید دارد، مقایسه کنید. قطعاً تبلیغات شما هر چقدر بازدید بیشتری داشته باشد تأثیرگذارتر خواهند بود. البته به سایت هدف نیز توجه کنید و مکانی را برای تبلیغ انتخاب کنید که از لحاظ لوکیشن و مکان با محل قالیشویی شما تطابق داشته باشد.

نکته مهمی که برای انتخاب سایت تبلیغاتی باید به آن دقت کنید پربازدید بودن سایت و مقرون‌به‌صرفه بودن آن است.

سایت تبلیغات قالیشویی

سایت های تبلیغاتی معتبر با هزینه مناسب، گزینه بسیار عالی و پر بیننده برای درج تبلیغات شما هستند و باعث می‌شوند که مشتریان خود را پیدا کنید و آنها نیز بتوانند به شما اطمینان کنند. هر چقدر که سایت تبلیغاتی معتبرتر باشد، مشتری بیشتر و زودتر به شما اطمینان خواهد کرد.

به‌خاطر داشته باشید که تبلیغات قالیشویی هم از لحاظ جذابیت متن تبلیغ و هم از لحاظ اعتبار سایت تبلیغاتی، حائز اهمیت هستند، یعنی شما باید هم یک متن جذاب انتخاب کنید و هم یک مبدا مناسب و سایت معتبر برای نشر آن انتخاب کنید تا تبلیغات شما تاثیرگذاری خود را داشته باشد و مشتریان به شما اعتماد کنند.

نوشتن دیدگاه