قیمت و خرید انواع دستگاه میوه خشک کن بکردانه

دستگاه میوه خشک کن امکان خشک کردن انواع میوه های مختلف را برای شما مهیا می کند. این دستگاه بر خلاف روش های سنتی در کمترین زمان ممکن بدون کوچکترین آسیبی به میوه ها، آن ها را خشک خواهد کرد. دستگاه میوه خشک از جمله محصولات تولیدی گروه صنعتی بکردانه است که مانند سایر محصولات این کارخانه مطابق با استانداردهای جهانی تولید و عرضه می‌ شود. کیفیت بالا و خدمات پس از فروش گروه صنعتی بکردانه موجب محبوبیت بالای محصولات آن شده است. در صورتی که قصد خرید انواع دستگاه میوه خشک کن بکردانه را دارید، ما را تا پایان این متن همراهی کنید تا با قیمت و ویژگی هر یک از آن ها آشنا شوید.

دستگاه میوه خشک کن

میوه های خشک بهترین تنقلات جایگزین چیپس و پفک هستند که نه تنها برای شما ضرری ندارند، بلکه حاوی فواید بسیاری نیز هستند. میوه های خشک در رنگ ها و طعم های متنوع مطابق با سلیقه های مختلف در بازار وجود دارند که به بهبود سیستم ایمنی بدن نیز کمک می کنند. وجود تمامی این مزایا موجب شده که استقبال عمومی به سمت خرید دستگاه میوه خشک کن باشد.

با طراحی و تولید این دستگاه ها امکان نگهداری میوه های مختلف در تمامی فصول وجود دارد. دستگاه میوه خشک کن به المنت های برقی مجهز است که حرارت توسط این المنت ها به صورت یکنواخت در سرتاسر دستگاه توزیع می شود.

دستگاه میوه خشک کن

انواع دستگاه میوه خشک کن بکردانه

دستگاه میوه خشک کن بکردانه در انواع مختلفی برای رفع نیازهای مشریان تولید می شود. این دستگاه ها برای مصارف خانگی و صنعتی کاربرد دارند. به طور کلی انواع دستگاه خشک کن میوه بکردانه به شرح زیر است:

  • دستگاه خشک کن میوه تک کابین
  • دستگاه خشک کن میوه دو کابین
  • دستگاه خشک کن میوه صنعتی
  • دستگاه خشک کن میوه نیمه صنعتی
  • دستگاه خشک کن میوه تونلی

جریان لازم برای خشک کردن میوه ها به صورت عمودی و افقی اعمال می شود. در مدل جریان عمودی منبع تولید گرما در کف دستگاه وجود دارد. این دستگاه ها اغلب به شکل مربع یا مستطیل طراحی می شوند که طبقات آن روی یکدیگر چیده شده است. این دستگاه از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است و جای کمی را اشغال می کند، اما توزیع این گرما در این دستگاه به صورت یکنواخت نیست.

منبع گرما در دستگاه های میوه خشک کن افقی در پشت دستگاه قرار دارد. این دستگاه ها طبقات کشویی دارند که در آن از جلو باز می شود. از این رو هر یک از سینی هایی که تمایل دارید را به راحتی می توانید خارج کنید. این دستگاه قیمت بالاتری نسبت به همتای خود با جریان عمودی دارد.

توزیع گرما در دستگاه خشک کن میوه با جریان افقی یکنواخت تر است. این دستگاه در اندازه های مختلفی طراحی و تولید می شود. در واقع دستگاه خشک کن میوه با جریان افقی برای مصارف خانگی و صنعتی کاربرد دارند.

دستگاه های خشک کن میوه علاوه بر میوه های مختلف در زمینه های زیر نیز کاربرد دارند:

  • خشک کردن سبزی
  • تولید انواع لواشک
  • خشک کردن برگه های هلو
  • خشک کردن زردآلو
  • خشک کردم کشک
  • خشک کردن گیاهان دارویی
  • خشک کردن گوشت، ماهی و مرغ

قیمت دستگاه میوه خشک کن بکردانه یکسان نیست و به فاکتورهای بسیاری وابسته است. فاکتورهایی از قبیل متریال به کار رفته در بدنه دستگاه، توان مصرفی، کاربری و گنجایش از جمله مواردی هستند که به طور مستقیم در قیمت نهایی دستگاه تاثیر می گذارند. با این حال با تماس با کارشناسان بخش فروش گروه صنعتی بکردانه می توانید از نوسانات قیمت انواع دستگاه ها اطلاع پیدا کنید.

انواع دستگاه میوه خشک کن بکردانه

کلام آخر

تولید میوه های خشک در طعم های مختلف از جمله کارهایی به شمار می آید که امروزه با رونق خوبی رو به رو شده است. گروه صنعتی بکردانه با تولید انواع دستگاه میوه خشک کن صنعتی با کیفیت بالا در تلاش است که به کارهای خانگی و صنعتی رونق ببخشد. برای اطلاع از قیمت و محصولات عرضه شده توسط این تولیدی، می توانید به سایت رسمی آن مراجعه کنید.

نوشتن دیدگاه