پارتیشن شیشه ای + راهنمای جامع خرید پارتیشن شیشه ای

شهر پارتیشن یکی از بهترین اجرا کنندگان پارتیشن شیشه ای است. برای خرید پارتیشن شیشه ای نیاز به کسب اطلاعات و راهنمایی های جامع هستید. شما می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت شهر پارتیشن با کارشناسان آن تماس بگیرید و راهنمایی لازم را کسب کنید و پس از کسب اطلاعات اقدام به سفارش پارتیشن شیشه ای مورد نظر خود کنید.

پارتیشن یکی از تجهیزات جدا کننده است که محیط را به چند بخش تقسیم می کند، این محصولات در انواع جنس تولید می شوند که هر فرد متناسب با کاربرد، سلیقه، دکوراسیون و... می تواند بهترین مدل را خریداری نماید. پارتیشن های شیشه ای به دلیل ویژگی هایی که دارند از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. این محصولات برای اکثر فضا‌ها مناسب و کاربردی هستند. پارتیشن شیشه ای در انواع مختلفی تولید می شود که با در نظر گرفتن عواملی مانند محل نصب، نوع دکوراسیون، متراژ و ... می توان بهترین مدل را انتخاب کرد. با این تفاسیر برای خرید پارتیشن شیشه ای باید اطلاعات کافی در مورد انواع آن ها داشته باشید تا بهترین و مناسب ترین مدل را تهیه نمایید. این تجهیزات اغلب به دو صورت فریم دار و بدون فریم ساخته می شوند که بسته به کاربرد و فضای داخلی باید یکی از آن ها را تهیه کنید، این دو نوع پارتیشن شیشه ای با دو مدل تک جداره و دو جداره قابل سفارش هستند که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند. برای خرید پارتیشن شیشه ای باید دقت کنید که می خواهید فضای داخل یا پشت پارتیشن مشخص باشد یا خیر؟

اگر تمایل به دیدن فضای داخل پارتیشن را دارید و می خواهید به تمام قسمت ها تسلط داشته باشید باید از پارتیشن های شیشه ای شفاف استفاده کنید، در غیر این صورت از مدل های مات یا سند بلاست استفاده می شود.

پارتیشن شیشه ای + راهنمای جامع خرید پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای به دلیل استفاده از شیشه جلوه خاصی دارند و می توانند فضاهای ساده را به فضای لاکچری و شیک تری تبدیل کنند، از این رو بهترین گزینه برای جداسازی بخش های یک محیط هستند. طراحی این محصولات اغلب به گونه ای است که عایق صدا، حرارت و ... هستند، در نتیجه برای محیط های اداری بسیار کاربردی و مناسب اند. یکی از مهم ترین مزیت پارتیشن شیشه ای انتقال کامل نور با حفظ حریم شخصی است، در واقع با استفاده از این تجهیزات می توان با نور دهی کامل یک حریم خصوصی ایجاد کرد. پارتیشن شیشه ای بسیار متنوع است و در انواع مدل، طرح، رنگ، ضخامت و ... تولید می شود که بسته به کاربرد، سلیقه، بودجه، فضا و... می توان بهترین آن‌ها را خریداری کرد. از دیگر مزیت این محصولات می توان به نصب آسان آن‌ها اشاره کرد که بدون هیچ محدودیت و سختی می توانند فضا را تقسیم بندی کنند.

پارتیشن شیشه ای

راهنمای جامع خرید پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای بهترین گزینه برای فضاسازی است که با حفظ نور و روشنایی می تواند محیط مجزایی را ایجاد کند. این محصولات با تنوع بالا در حال تولید هستند. هنگام خرید پارتیشن شیشه ای باید به چندین نکته مهم دقت کرد تا انتخاب صحیحی داشت، در زیر به برخی از این نکات اشاره شده است.

  • هدف استفاده از پارتیشن شیشه ای
  • محیط اجرا پارتیشن (پارتیشن شیشه ای که برای محیط های اداری استفاده می شود با پارتیشنی که در منازل یا اتاق های بزرگ استفاده می شود، کاملا متفاوت هستند)
  • محاسبه دقیق ابعاد و اندازه پارتیشن (بهتر است از کارشناسان متخصص در این زمینه استفاده کنید تا متناسب با متراژ محیط ابعاد پارتیشن را محاسبه کنند)
  • توجه به محیط، دکوراسیون و... برای انتخاب رنگ و طرح
  • در نظر گرفتن جا‌به‌جایی یا نقل مکان برای انتخاب مدل ثابت یا متحرک پارتیشن
  • توجه به محیط، مساحت و... برای انتخاب پارتیشن های فریم دار یا بدون فریم

comprehensive guide buying glass partitions 4

انواع پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای انواع متفاوتی دارد که به طور کلی به دو دسته فریم لس (بدون فریم) و فریم دار تقسیم می شوند. هر کدام از این مدل ها نیز به چندین دسته تقسیم می شوند. پارتیشن شیشه ای بسته به ثابت یا متحرک بودن مدل های خاصی دارند و هر فرد متناسب با نیاز خود می تواند بهترین انتخاب را داشته باشد.

در ادامه دو مدل از پارتیشن شیشه ای را معرفی می کنیم:

  • پارتیشن فریم لس: دور شیشه این مدل پارتیشن بدون فریم است و اغلب با یک یا چند ورق شیشه تولید می شود. زیبایی این نوع پارتیشن به ایجاد ساختار یکدست است که نما را بسیار مدرن و زیبا می کند. به طور معمول از شیشه سکوریت تک جداره برای تولید این پارتیشن ها استفاده می شود که برای اکثر محیط ها کاربرد دارد.
  • پارتیشن با فریم: این مدل پارتیشن شیشه ای بسته به سلیقه مشتری با انواع فریم استیل، چوبی، رنگ کوره ای و... ساخته می شود. پارتیشن شیشه ای با فریم با توجه به طراحی که دارد، دارای استقامت بالاتری است و خصوصیات منحصر به فردی دارد.

comprehensive guide buying glass partitions 5

هر کدام از انواع پارتیشن شیشه ای به صورت تک جداره و دو جداره ارائه می شود. شما می توانید با توجه به نیازتان انواع پارتیشن شیشه ای تک جداره، دو جداره، رنگی، مات، شفاف، طرح دار و... را انتخاب کنید. با کارشناسان شهر پارتیشن در ارتباط باشید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید. آن ها شما را راهنمایی می کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

نوشتن دیدگاه