دستگاه بلوک زنی [ دستگاه بلوک زنی پیشرفته با بتن سرمد]

بتن سرمد یا بتن ماشین صفاهان سابقه زیادی در زمینه تولید ماشین آلات صنعتی و ساختمانی چون دستگاه بلوک زنی دارد. اگر قصد خرید دستگاه بلوک زنی دارید، می توانید دستگاه بلوک زن پیشرفته و با کیفیت را از شرکت بتن سرمد بخرید. با مراجعه به سایت بتن سرمد دستگاه بلوک زنی پیشرفته مدنظر خود را بخرید.
دستگاه بلوک زنی به نوعی از دستگاه سیار گفته می‌شود که برای تولید بلوک مورد استفاده قرار می‌گیرد و از آن در کارگاه‌ها، کارخانه‌ها و... می توان استفاده کرد. دستگاه بلوک زنی می تواند در اندازه های مختلف بزرگ یا کوچک مورد استفاده قرار بگیرد که هر یک ظرفیت های مخصوص به خود را دارند، همچنین این محصولات دارای قیمت های متفاوتی هستند که خریداران می توانند با توجه به توان مالی و نیاز خود این محصول را خریداری کنند. در این مطلب قصد داریم به دستگاه بلوک زنی و دستگاه بلوک زنی پیشرفته بپردازیم، برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

دستگاه بلوک زنی [ دستگاه بلوک زنی پیشرفته با بتن سرمد]

دستگاه بلوک زنی

دستگاه بلوک زنی محصولی است که با استفاده از آن بلوک های با کیفیت تولید و روانه بازار می شوند. در برخی از موارد افراد برای کاهش هزینه ها دستگاه بلوک زنی را خریداری می کنند و خودشان اقدام به تولید بلوک های با کیفیت می کنند. دستگاه بلوک زنی در انواع مختلفی تولید و روانه بازار می شود که برخی از آن‌ها موارد زیر هستند:

  • دستگاه بلوک‌زنی تخم‌گذار: در این دستگاه ابتدا قالب را در داخل دستگاه قرار می‌دهند و پس از وارد شدن مواد اولیه، دستگاه به صورت خودکار اقدام به تولید بلوک می کند. زمانی که دستگاه بلوک زنی تخم گذار یک عدد بلوک تولید کند به جلو حرکت می کند و سپس در مکانی جلوتر یک بلوک دیگر تولید می کند. دستگاه بلوک زن تخم‌گذار انواع مختلفی چون دستی، خودرویی، نیمه اتوماتیک، تمام اتوماتیک ثابت را دارد.
  • دستگاه بلوک زنی توخالی: این محصول بلوک‌های کاملا توخالی تولید می کند. کیفیت تولید این محصول به موارد مختلفی بستگی دارد، اما به صورت کلی اگر مواد اولیه به صورت یکسان در داخل این دستگاه بلوک زنی ریخته شوند، کیفیت محصولات بالا و یکسان باقی خواهد ماند.
  • دستگاه بلوک زنی نیمه اتوماتیک: این دستگاه همانطور که از نامش پیدا است به صورت نیمه اتوماتیک اقدام به بلوک زنی می کند. در برخی از موارد نیاز است با استفاده از نیروی دست برخی از کارهای دستگاه بلوک زنی انجام شود، برای مثال مواد اولیه باید با استفاده از دست داخل دستگاه ریخته شود و دستگاه به صورت نیمه اتوماتیک اقدام به تولید بلوک می کند.
  • دستگاه بلوک زنی اتوماتیک: این دستگاه یکی از بهترین دستگاه‌هایی است که برای ساخت بلوک مورد استفاده قرار می گیرد. بلوک زنی اتوماتیک قابلیت ساخت بلوک به صورت انبوه را دارا است و مواد خام را به بلوک تبدیل می کند.

شما می توانید انواع دستگاه بلوک زنی را از شرکت بتن ماشین صفاهان بخرید. با مراجعه به سایت آن یا تماس با کارشناسان بتن سرمد اطلاعات بیشتری کسب کنید و اقدام به خرید دستگاه بلوک زنی موردنیاز خود کنید.

دستگاه بلوک زنی

دستگاه بلوک زنی پیشرفته با بتن سرمد

تمامی دستگاه های بلوک زنی که در بالا به آن ها اشاره شد از انواع دستگاه های بلوک زنی هستند که باید با کیفیت بالا خریداری شوند تا بلوک های با کیفیتی تولید کنند. در اکثر موارد کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی که اقدام به تولید و ساخت بلوک می‌کنند از انواع مختلف دستگاه بلوک زنی پیشرفته بتن سرمد برای ساخت بلوک استفاده می کنند. دستگاه بلوک زنی پیشرفته معمولاً با استفاده از نیروی برق کار می کند و دارای دو نوع متحرک و ثابت است. دستگاه های بلوک زن پیشرفته با بتن سرمد در دو نوع بلوک زن های تک موتوره و دو موتوره در بازار قابل خریداری است. به صورت کلی دستگاه بلوک زنی دو موتور نسبت به دستگاه بلوک زنی تک موتور کیفیت بالاتری دارد و قابلیت تولید تعداد بیشتری بلوک به صورت همزمان دارد. تعداد قالب های دستگاه بلوک زنی یکی دیگر از مواردی است که تاثیر زیادی روی تعداد بلوک های تولید شده دارد. دستگاه بلوک زنی ممکن است تنها دارای یک قالب باشد، اما دستگاه بلوک زنی پیشرفته معمولا ۶ یا ۱۲ قالب دارد.‌ به صورت کلی استفاده از دستگاه بلوک زنی پیشرفته هم باعث سرعت بخشیدن به کار و سهولت بیشتر کار می شود و هم باعث می شود بلوک ها با کیفیت بالاتر تولید شوند. بتن سرمد یکی از بهترین تولید کنندگان دستگاه بلوک زنی اتوماتیک، نیمه اتوماتیک، هیدرولیکی، ثابت، سیلودار است. برای خرید دستگاه بلوک زن پیشرفته بتن سرمد به سایت آن مراجعه کنید یا از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان آن تماس بگیرید.

نوشتن دیدگاه