سفره یکبار مصرف چیست

ظروف یکبارمصرف آرمانی یکی بهترین عرضه کنندگان ظروف یکبار مصرف در ایران است. فروشگاه آرمانی انواع سفره یکبار مصرف را بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت عرضه می کند. به سایت آرمانی 724 مراجعه کنید و انواع سفره یکبار مصرف آن را مشاهده کنید. تنوع سفره یکبار مصرف در فروشگاه آرمانی زیاد است.
استفاده از سفره در فرهنگ ما ایرانی ها تاریخچه طولانی دارد و هنوز هم اکثر مردم از آن استفاده می کنند. البته از قدیم تاکنون مدل سفره ها بسیار تغییر کرده و انواع بسیار زیادی از آن ها به وجود آمده است. در قدیم سفره ها از جنس پارچه یا پوست حیوانات بود، ولی اکنون با پیشرفت علم و صنعت انواع زیادی از سفره ها به وجود آمده است. با وجود تنوع بالای سفره ها همچنان مشکلی واحد در تمامی این سفره های دیده می شود و این مشکل چیزی جز زحمت جمع کردن و تمیز کردن سفره پس از صرف غذایی سنگین و پر چرب نیست. معمولاً پس از صرف غذا در مهمانی ها و مجالس عزا و شادی جمع کردن سفره کار سختی است. وجود چنین مشکلی موجب تولد سفره یکبار مصرف شد. سفره های یکبار مصرف برخلاف سفره های سنتی پس از استفاده نیاز به تمیز کردن ندارند. در واقع پس از صرف غذا تنها کافی است که سفره را جمع کنید و آن را در زباله بریزید. فروشگاه آرمانی 724 از جمله فروشگاه هایی است که انواع سفره های یکبار مصرف مرغوب را با قیمتی مناسب به فروش می رساند.

سفره یکبار مصرف چیست

انواع سفره یکبار مصرف

سفره های یکبار مصرف در ابتدا تنها با مدل های ساده طراحی و عرضه می شدند، اما در طی سالیان گذشته این محصول طرفداران بسیاری پیدا کرد و همین محبوبیت زمینه را برای تولید انواع مختلف سفره یکبار مصرف ایجاد نمود. اکنون سفره های یکبار مصرف در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند که هر یک از آن ها ویژگی و خصوصیات منحصر به فردی دارد. در واقع این سفره ها برحسب نوعشان در مکان ها و مجالس مختلف کاربرد دارند. انواع سفره یکبار مصرف به شرح زیر است:

  • سفره یکبار مصرف شیشه ای: سفره های یکبار مصرف شیشه ای مصارف مختلفی دارند و استفاده از آن در هر محیطی مناسب است. سفره های یکبار مصرف شیشه ای در مسافرت ها کاربرد بیشتری دارند. ماده اولیه این محصول پلی اتیلن است. مقاومت بالای سفره های یکبار مصرف شیشه ای از دیگر مزایای این سفره ها به حساب می آید.
  • سفره یکبار مصرف عریض: این سفره ها یکی از کالاهایی هستند که در هر منزلی باید وجود داشته باشند. این نوع سفره ها در طرح های مختلفی وجود دارند و می توانید از آن هم در مجالس و هم به صورت روزانه در منزل استفاده کنید.

انواع سفره یکبار مصرف

  • سفره های یکبار مصرف رنگی ساده: این سفره ها با رنگ های مختلف و به صورت ساده تولید می شوند، بنابراین گزینه مناسبی برای مجالس و دورهمی ها نیستند، اما در مصارف خانگی بسیار کاربردی است. این سفره ها ارزان قیمت ترین نوع سفره های یکبار مصرف محسوب می شود و همین ویژگی آن را بسیار پرطرفدار کرده است، پس اگر به دنبال سفره ای با قیمت بسیار پایین، کیفیت بالا و اندازه بزرگ هستید، سفره یکبار مصرف ساده را به شما پیشنهاد می دهیم.
  • سفره های یکبار مصرف مجلسی: این نوع سفره از پرطرفدارترین سفره بین مردم محسوب می شود. همانطور که از اسمش مشخص است این سفره برای مجالس و دورهمی ها بسیار کاربرد دارد، چرا که نیاز به تمیزکاری نداشته و بسیار زود از جلوی مهمان ها جمع خواهد شد. این سفره ها متناسب با هر سلیقه و طرحی قابل دسترس هستند.

ابعاد سفره های یکبار مصرف بسته به نیاز مشتری قابل تغییر است. به طور معمول این سفره ها در متراژ 9 متر تا 100 متر وجود دارند.

انواع سفره یکبار مصرف

خرید انواع سفره های یکبار مصرف در آرمانی 724

همان طور که در متن بالا توضیح دادیم سفره های یکبار مصرف در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند که هر یک از آن ها کاربرد مشخص دارد. قیمت سفره های یکبار مصرف بر حسب فاکتورهای زیر تعیین می شود:

  • جنس
  • ابعاد
  • کاربرد
  • مواد به کار رفته در آن
  • برند تولید کننده

با این حال ممکن است سفره یکسانی با قیمت های متفاوتی به فروش برسد، از این رو به شما توصیه می کنیم که برای تهیه انواع سفره یکبار مصرف تنها به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید. فروشگاه آرمانی 724 انواع مختلف سفره های یکبار مصرف را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی به فروش می رساند. این فروشگاه با حذف دلالان توانسته قیمت عرضه شده این محصولات را کاهش دهد، همچنین کارشناسان این مجموعه در خدمت شما هستند که بهترین خرید را برایتان به ارمغان آورند، از این رو اگر در خرید محصولی مردد بودید، با کارشناس های این مجموعه تماس بگیرید و به صورت کاملا رایگان از آن ها مشاوره بگیرید. کارشناسان آرمانی 724 با توجه به کاربرد و انتظارات شما بهترین گزینه را معرفی خواهند کرد.

what is disposable tablecloth 4

با وجود این که سفره یکبار مصرف دردسرهای جمع و تمیز کردن سفره های سنتی را از بین برده اند، ولی وجود برندها و فروشگاه های متنوع تولید کننده و عرضه کننده این محصول چالشی جدید را به وجود آورده است. چالش انتخاب محصول با کیفیت با قیمت مناسب در بین این برندها و فروشگاه های کمی سخت خواهد بود، به همین خاطر به شما پیشنهاد می دهیم که با خرید از فروشگاه اینترنتی آرمانی 724 به این سردرگمی خاتمه دهید. فروشگاه آرمانی 724 علاوه بر فروش اینترنتی به صورت حضوری نیز محصولاتش را به فروش می رساند. برای اطلاع از محصولات عرضه شده در این فروشگاه به سایت آن مراجعه کنید و قیمت های باورنکردنی، تنوع بالا و کیفیت فوق العاده لانچ باکس، لیوان یکبار مصرف، سفره یکبار مصرف و ... آن را مشاهده کنید. کارشناسان این مجموعه نیز در تلاش هستند که انتخابی درست و راحت را برای شما به ارمغان آورند.

نوشتن دیدگاه