ژل لوبریکانت | انواع ژل لوبریکانت چیست

ژل لوبریکانت در طول رابطه جنسی به لذت بخشی بیشتر آن کمک شایانی می کند. مصرف این ماده به طور خاص برای بانوانی که به هر دلیل با مشکل خشکی واژن روبرو هستند، توصیه می شود. در واقع به دلیل کاهش سطح ترشحات واژن در حین مقاربت، در افراد مبتلا به خشکی واژن، اصطکاک بین سطح آلت تناسلی مرد و زن افزایش می یابد. در نتیجه بانوان نمی توانند لذت کافی را از رابطه برده و همین مسئله از نظر روانی اثرات منفی در پی خواهد داشت. به طوری که گاه کیفیت زندگی افراد را تحت تاثیر قرار می دهد. به این ترتیب، استفاده از یک روان کننده مناسب به این گونه افراد توصیه می شود تا با نرم کردن و روان کردن واژن، برقراری رابطه جنسی را تسهیل کند. ژل لوبریکانت از بهترین روان کننده هایی است که مصرف آن به همه افراد توصیه می شود. فروشگاه کالا اندیش مایسا از معتبرترین فروشگاه های آنلاین فعال در زمینه توزیع و فروش انواع ژل لوبریکانت به حساب می آید. انواع ژل لوبریکانت را از برندهای معتبر و با کیفیت، با قیمتی مناسب و اقتصادی به فروش می رساند و می توانید با خیال راحت از سایت کالا اندیش مایسا خرید کنید.

ژل لوبریکانت چیست؟

ژل لوبریکانت به نوعی از روان کننده ها اطلاق می گردد که به تسهیل رابطه جنسی زوجین کمک می کند. در حالت عادی، در هنگام برقراری رابطه جنسی، ترشحات واژن به روان کردن آن کمک می کنند و در نتیجه فرد می تواند یک رابطه بدون درد و لذت بخش را تجربه نمایید. اما گاهی به دلایل مختلفی ممکن است فرد به خشکی واژن دچار گردد. برای مثال، در دوران بارداری، در طول درمان سرطان پستان، در دوران شیردهی بانوان و در اثر مصرف برخی داروها، اختلالات هورمونی به وجود می آیند. همین مساله می تواند منجر به بروز خشکی واژن در بانوان شده و مقاربت را دردناک و سخت نماید. در چنین شرایطی، استفاده از ژل لوبریکانت می تواند لغزش، رطوبت و روان کنندگی مناسب و کافی را ایجاد کند. مصرف ژل لوبریکانت در ناحیه واژن، خاصیت نرم کنندگی و آنتی باکتریالی ایجاد می کند. در نتیجه اصطکاک بین سطوح کمتر شده و رابطه جنسی تسهیل می گردد. هر چه کیفیت ژل لوبریکانت بالاتر باشد، اثربخشی آن بیشتر بوده و مدت زمان ماندگاری آن نیز بهینه تر خواهد بود. برای خرید بهترین برند ژل لوبریکانت با قیمت مناسب باید به یک سایت فروشگاهی معتبر مراجعه نمایید. البته پیش از آن می توانید با یک پزشک متخصص در این باره مشورت کنید. فروشگاه کالا اندیش مایسا یکی از معتبرترین فروشندگان و توزیع کنندگان انواع ژل لوبریکانت در ایران به حساب می آید. 

ژل لوبریکانت چیست؟

انواع ژل لوبریکانت چیست؟

ژل لوبریکانت به عنوان یک روان کننده و نرم کننده واژن در هنگام رابطه جنسی به کار برده می شود. هر زوج می تواند بنا بر حساسیت ها و شرایط خود، از انواع ژل لوبریکانت استفاده نمایند. انواع ژل لوبریکانت را می توان بر اساس مواد سازنده آن ها نام‌گذاری نمود. در ادامه به معرفی هر یک از انواع ژل های لوبریکانت می پردازیم:

  • ژل لوبریکانت بر پایه آب: به جرات می توان گفت که بهترین نوع روان کننده، ژل لوبریکانت بر پایه آب (بدون گلیسیرین) است. تولید عمده این نوع ژل ها از طریق ترکیب مواد طبیعی بوده و به همین دلیل رایحه ای جذاب دارند. علاوه بر این، ژل لوبریکانت بر پایه آب هیچ گونه واکنش و آلرژی در افراد ایجاد نخواهد کرد. از این رو معمولا همه افراد می توانند با خیال راحت از آن استفاده نمایند.
  • ژل لوبریکانت بر پایه روغن: ژل لوبریکانت بر پایه روغن را با استفاده از روغن های طبیعی و مصنوعی تولید می کنند. روغن طبیعی نارگیل و روغن مصنوعی وازلین از روغن های کاربردی برای تولید ژل لوبریکانت بر پایه روغن محسوب می شوند. اما این نوع ژل می تواند باعث پاره شدن کاندوم شده و مشکلات جانبی ایجاد نماید.
  • ژل لوبریکانت دارای سیلیکون: دوام ژل لوبریکانت دارای سیلیکون نسبت به ژل های بر پایه آب و روغن بیشتر است؛ اما شستشوی آن بعد از برقراری رابطه جنسی قدری دشوار است. از سوی دیگر، در صورتی که به خوبی تمیز نشوند می توانند یک محیط مساعد برای رشد باکتری های مضر ایجاد نمایند. اما استفاده از ژل لوبریکانت دارای سیلیکون نسبت به ژل های بر پایه روغن مناسب تر بوده و عوارض کمتری خواهد داشت.

انواع ژل لوبریکانت چیست؟

تولید کنندگان ژل لوبریکانت در ایران

تعدادی از تولید کنندگان ایرانی در زمینه تولید انواع ژل لوبریکانت فعالیت می کنند. شرکت های پلی ژل، بکر و... از معروف ترین شرکت های تولید کننده انواع ژل لوبریکانت به حساب می آیند. در بین برندهای خارجی نیز برندهای باکیفیتی وجود دارند که بدون نگرانی می توان از آن ها استفاده نمود. با مراجعه به وبسایت فروشگاهی کالا اندیش مایسا می توانید انواع ژل لوبریکانت با برندها و قیمت های متنوع را یافته و خریداری کنید.

کالا اندیش مایسا پخش کننده ژل لوبریکانت

شرکت کالا اندیش مایسا داروخانه محصولات زناشویی در اصفهان به عنوان یکی از توزیع کنندگان فعال در زمینه انواع ژل لوبریکانت به حساب می آید. این شرکت فعالیت فروشگاهی خود را از طریق فروشگاه آنلاین کالا اندیش مایسا مدیریت می کند. جهت خرید بهترین ژل لوبریکانت با قیمت مناسب می توانید به این وبسایت مراجعه نمایید. کالا اندیش مایسا پخش کننده ژل لوبریکانت به صورت عمده و تک است و می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران این مجموعه در ارتباط باشید. داروخانه محصولات زناشویی در اصفهان

نوشتن دیدگاه