سگ قدرجونی | قیمت سگ قدرجونی در سرزمین سگ ها

مجموعه سرزمین سگ ها پرورش دهنده سگ های اصیل چون سگ قدرجونی است. هدف اصلی مجموعه سرزمین سگ ها پرورش سگ های اصیل و کسب رضایت مشتریان است. برای اطلاع از قیمت سگ قدرجونی به سایت سرزمین سگ ها مراجعه کنید.

سگ قدرجونی یکی از نژادهای سگ است که در کشور ما به عنوان سگ گله شناخته می شود. این سگ به دلیل جثه بزرگی که دارد، گزینه مناسبی برای نگهبانی است. یکی از مهم‌ترین مواردی که در مورد سگ قدرجونی به آن توجه فراوانی می شود، قیمت سگ است. سگ قدرجونی در نقاط مختلف کشور ایران دارای قیمت‌های متفاوتی است.

سگ قدرجونی | قیمت سگ قدرجونی در سرزمین سگ ها

سگ قدرجونی

سگ قدرجونی یکی از نژادهای سگ است که با توجه ماده یا نر بودن، طول متفاوتی دارند. علاوه بر جثه بزرگ، سگ قدرجونی وزن بالایی نیز دارد. این نژاد سگ حدود ۶۰ تا ۷۰ کیلوگرم وزن دارد که همین موضوع باعث می‌شود سگ قدرجونی به عنوان یکی از نژادهای بزرگ سگ شناخته شود. یکی از مهم‌ترین نکاتی که در مورد سگ قدرجونی باید به آن توجه فراوانی کرد این است که این سگ سازگاری چندان مناسبی با کودکان یا سایر حیوانات خانگی ندارد، به همین دلیل بهترین مکان برای نگهداری از این سگ ها داخل باغ و ویلا است، در نتیجه این سگ خانگی نیست و نباید در خانه به عنوان سگ خانگی نگهداری شود، همچنین بهتر است از تنها گذاشتن سگ با کودکان خودداری شود.

سگ قدرجونی

مشخصات سگ قدرجونی

برخی از مشخصات سگ قدرجونی موارد زیر هستند:

  • قد: قد سگ بالغ قدرجونی با توجه به نر یا ماده بودن، حدود ۷۰ تا ۹۰ سانتیمتر است.
  • وزن: در اکثر موارد یک سگ بالغ ماده حدود ۶۰ کیلوگرم و یک سگ بالغ نرحدود ۷۰ کیلوگرم وزن دارد.
  • پوشش: روی بدن این سگ ها از موهای بلند پوشیده شده است. وجود موهای بلند روی بدن سگ باعث می‌شود، این موجود در برابر گرما و سرما مقاومت بسیار بالایی از خود نشان دهد و به راحتی احساس سرما نکند.
  • رنگ سگ قدرجونی: سگ قدرجونی ممکن است دارای رنگ کاملاً مشکی باشد و یا به صورت سفید و سیاه باشد. در برخی از موارد رنگ هایی مانند خاکستری و یا سفید خاکستری در این سگ ها دیده می شود.
  • خلق و خو: این سگ‌ها در عین وفاداری به صاحبشان، در مقابله با غریبه ها کاملا شجاع هستند و به جرأت می‌توان گفت این سگ‌ها از هیچ چیزی نمی ترسند. هوشیاری بسیار بالای این سگ ها باعث می شود که حتی در تاریکی متوجه افراد غریبه و یا موارد غیر عادی بشوند.
  • طول عمر: طبق مشاهدات و شنیده‌ها طول عمر این نژاد از سگ در حدود ۱۰ تا ۱۵ سال است.

یکی دیگر از مهم‌ترین مشخصات سگ قدرجونی این است که این سگ باید بین دو تا چهار ماهگی تعلیم خود را آغاز کند. سگ‌هایی که تا سن چهار ماهگی هیچ گونه تعلیمی دریافت نکنند، در آینده برای سگ نگهبان و سگ گله چندان مناسب نیستند، علاوه بر این سگ قدرجونی تحمل تنهایی چندان خوبی ندارد، به همین دلیل توصیه می‌شود این سگ به همراه جفتش نگهداری شود.

مشخصات سگ قدرجونی

قیمت سگ قدرجونی

به صورت کلی در مورد قیمت سگ قدرجونی می‌توان گفت قیمت این سگ نسبت به سایر نژادهای سگ تا حدود زیادی مناسب است و با توجه به کارایی های زیاد و گسترده این سگ برای گله داری و نگهبانی، می توان گفت قیمت آن کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی است. عوامل تاثیر گذار بر قیمت سگ قدرجونی موارد زیر است:

  • سن: یکی از مهم‌ترین موارد تاثیر گذار بر قیمت سگ قدرجونی سن آن است. سگ قدرجونی اگر دارای سن کمی باشد، قیمت کمتری دارد. سگ با سن بالا قیمت بالاتری دارد.
  • تعلیم دیده بودن: یکی از مهم‌ترین مواردی که باعث افزایش قیمت سگ قدرجونی می شود، تعلیم دیده بودن سگ است. سگ هایی که تعلیم ندیده اند معمولاً قیمت کمی دارند، اما با توجه به این‌که بسیاری از موارد اولیه را بلد نیستند بهتر است آن‌ها را خریداری نکنید.
  • اصیل بودن سگ: سگ قدرجونی اصیل قیمت بالایی دارد، اما در برخی از موارد ممکن است سگ قدرجونی از جفت شدن با سگی از نژاد دیگر به وجود آمده باشد که باعث افت قیمت سگ می شود.

سرزمین سگ ها پرورش دهنده سگ قدرجونی اصیل است. اگر قصد خرید بهترین سگ قدرجونی را دارید، می توانید سگ قدرجونی اصیل را با قیمتی مناسب از سرزمین سگ ها بخرید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این نژاد سگ با کارشناسان فروش سرزمین سگ ها در ارتباط باشید.

نوشتن دیدگاه