سرامیک ضد اسید  کاشی و سرامیک ضد اسید  در ایران سرام

فروشگاه کاشی و سرامیک ایران سرام عرضه کننده سرامیک ضد اسید است. کاشی و سرامیک ضد اسید در ایران سرام کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارد. با اطمینان خاطر کاشی و سرامیک ضد اسید را از ایران سرام بخرید.

اهمیت مقاومت مصالح در طراحی و ساخت کارخانه ها و کارگاه ها بسیار زیاد است. علت این مسئله افزایش طول عمر ساختمان و کاهش هزینه های بازسازی است، بنابراین لازم است از همان ابتدای کار از مصالح کاملا مقاوم استفاده شود. کاشی و سرامیک ضد اسید با همین هدف تولید شده و در محیط های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. سرامیک ضد اسید نوع خاصی از سرامیک است که برای کفپوش کردن یا طراحی دیوارها در محیط های صنعتی و کارگاهی به کار می رود. این نوع سرامیک که عمدتا به صورت آجدار تولید می گردد، نسبت به کاشی و سرامیک معمولی مقاومت بالایی در برابر ضربه و خوردگی نشان می دهد به طوری که بهترین گزینه برای پوشاندن کف و دیوار به حساب می آیند.

سرامیک ضد اسید | کاشی و سرامیک ضد اسید  در ایران سرام

انواع سرامیک ضد اسید با طیف رنگی شامل رنگ های کرم، شیری و طوسی تولید می گردند. برای محیط هایی که با تولید مواد غذایی و لبنی سروکار دارند، باید از رنگ های روشن تر استفاده نمود. قیمت سرامیک ضد اسید بر اساس ابعاد، ضخامت و برند تولید کننده آن تعیین می شود. در حال حاضر ایران سرام یکی از توزیع کنندگان فعال در زمینه عرضه انواع کاشی و سرامیک ضد اسید در ابعاد و طرح های مختلف است، بنابراین افراد می توانند برای خرید بهترین کاشی و سرامیک ضد اسید به سایت فروشگاه ایران سرام مراجعه نمایند. در این فروشگاه انواع برندها با کیفیت های مختلف در معرض نمایش قرار داده شده اند.

سرامیک ضد اسید | کاشی و سرامیک ضد اسید  در ایران سرام

سرامیک ضد اسید

سرامیک ضد اسید نوع خاصی از سرامیک بدون لعاب است که با ضخامت های متعددی تولید می شود. ابعاد انواع سرامیک ضد اسید متنوع بوده و با شکل های مستطیل و مربع تولید می شوند.

کاشی و سرامیک ضد اسید با رنگ های کرم و شیری، برای کارخانه های تولید مواد غذایی و کارگاه های روغن گیری مناسب است، در حالی که از رنگ طوسی آن برای پوشاندن کف و دیوار کارگاه های صنعتی می توان استفاده کرد. در هر صورت از سرامیک ضد اسید را برای محیط های زیر می توان به کار برد:

  • کارخانه های تولید مواد غذایی
  • صنایع تولید مواد لبنی
  • کارگاه های روغن گیری
  • کارخانه های پتروشیمی
  • کارخانه های نفت و گاز
  • کارخانه تولید رنگ

سرامیک ضد اسید

مقاومت بالای سرامیک ضد اسید در برابر خوردگی باعث شده تا این نوع کاشی و سرامیک برای طراحی و ساخت انواع کارگاه و کارخانه صنعتی مفید باشد، همچنین این سرامیک ها تقریبا هیچ گونه رطوبتی را جذب نمی کنند، در نتیجه امکان ترک خوردگی و یا کاهش کیفیت در آن ها به حداقل خواهد رسید به این ترتیب تا سالیان طولانی قابل استفاده بوده و هزینه بازسازی به مصرف کننده تحمیل نخواهند کرد.

خرید کاشی و سرامیک ضد اسید از یک فروشگاه معتبر به خریدی مطمئن و باصرفه منجر خواهد شد. برای خرید سرامیک ضد اسید با قیمت مناسب می توانید به فروشگاه ایران سرام مراجعه نمایید.

سرامیک ضد اسید

ویژگی های کاشی و سرامیک ضد اسید

محیط های صنعتی نیاز به کفپوش و دیوارپوش محکم و مقاوم دارند، زیرا امکان برخورد مواد و ابزار آلات به کف و دیوار وجود دارد. کاشی و سرامیک ضد اسید ویژگی های مهمی دارند که آن ها را برای نصب در محیط های صنعتی مناسب می سازد. از ویژگی های سرامیک ضد اسید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاوم در برابر ضربه
  • مقاوم در برابر جذب رطوبت
  • مقاوم در برابر خوردگی با مواد خورنده
  • مقاوم در برابر انواع اسیدهای قوی شامل سولفوریک اسید و فسفریک اسید
  • تنوع رنگی مناسب برای محیط های صنعتی و غیرصنعتی

سطح کاشی و سرامیک ضد اسید صنعتی عمدتا به صورت آجدار در نظر گرفته می شود، در نتیجه میزان لغزندگی سطح آن به حداقل خواهد رسید. این موضوع در افزایش ایمنی محیط کار و جلوگیری از لغزش افراد حین کار نقش بسزایی خواهد داشت. در نصب کاشی و سرامیک ضد اسید باید از ملات های ضد اسید نیز استفاده نمود، زیرا برخورد مواد اسیدی و خورنده با ملات های معمولی باعث خوردگی آن ها شده و زمینه برای نفوذ رطوبت فراهم می شود. این مسئله در نهایت لق شدگی سرامیک و جذب آلودگی ها را در پی دارد که در طولانی مدت بوی نامطبوعی در محیط ایجاد خواهد کرد.

ویژگی های کاشی و سرامیک ضد اسید

کاشی و سرامیک ضد اسید در ایران سرام

فناوری ساخت کاشی و سرامیک ضد اسید در تعدادی از کارخانه های تولید کاشی و سرامیک کشور در حال اجرا است. ایران سرام از فعالان شناخته شده در زمینه توزیع انواع سرامیک با برندهای مختلف از جمله کاشی مرجان ضد اسید و کاشی ضد اسید مهسرام به حساب می آید، به همین دلیل افراد می توانند انواع کاشی و سرامیک ضد اسید با ابعاد و طرح های مختلف را از این شرکت تهیه کنند. مسلما خرید بدون واسطه راه حل مناسبی برای صرفه جویی در هزینه های ساخت و ساز خواهد بود. برای خرید سرامیک ضد اسید با کمترین واسطه می توانید به سایت فروشگاه ایران سرام مراجعه نمایید.

نوشتن دیدگاه