قیمت روز ورق روغنی در ضخامت‌های مختلف

آهن تاپ یک مجموعه حرفه ای است که با سال ها تجربه در زمینه خرید و فروش مقاطع فولادی به خوبی توانسته رضایت مشتریان خود را به دست آورد. شما می توانید برای خرید مقاطع فولادی و برای به دست آوردن قیمت روز ورق روغنی به سایت این مجموعه مراجعه کنید و با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و با کارشناسان در ارتباط باشید.

ورق روغنی از آن دست محصولات صنعت فولاد است که قیمت آن روز به روز تغییر می‌کند! قیمت این محصول وابسته به قیمت ارز است. از این رو با کوچکترین تلنگری به بازار ارز، شاهد تغییر قیمت این محصول هستیم.

با این حال شرکت‌های مختلفی در داخل کشور هستند که این محصول را با قیمت مناسب به شما ارائه می‌کنند. آهن تاپ گل شرکت‌های با انصاف حوزه فولاد به شمار می‌رود. این مجموعه امروز آماده است تا محصولات خود را به ساده‌ترین روش ممکن به دست شما عزیزان برساند. کافی است با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

قیمت روز ورق روغنی و عوامل موثر برآن

عوامل بسیاری هستند که روی قیمت ورق روغنی یا همان ورق سرد تاثیر می‌گذارند. با این حال مهم‌ترین عامل را می‌توان برند تولید کننده و شرکت توزیع کننده دانست. عوامل دیگر همچون تغییرات قیمت ارز، روند تولید و… نیز هستند که تاثیر به سزایی روی قیمت این کالا دارند.

به طور کلی ورق‌های روغنی طی فرآیند نورد سرد تولید شده و سپس روغن کاری می‌شوند. نوع حرارتی که به این ورق‌ها داده می‌شود، ورق‌های روغنی را به سه دسته کلی معمولی، نیمه کششی و فوق کششی تقسیم بندی می‌کنند. هر کدام از این ورق‌ها از نظر قیمت با دیگری متفاوت است.

قیمت بسیاری از محصولاتی که برپایه آهن و فولاد هستند براساس قیمت آن‌ها در بازار جهانی تعیین می‌شوند. ورق‌های روغنی نیز از جمله این محصولات هستند. یکی از مهم‌ترین دلایل نوسانات حاکم بر بازار این محصول، نوسانات بازار ارز ایران است.

حمل و نقل و هزینه‌هایی که برای توزیع کننده در بر دارد، از جمله مهم‌ترین هزینه‌هایی است که در دنیای فولاد صورت می‌گیرد. با این حال این هزینه در صورتی که از یک توزیع کننده مناسب استفاده کنید، به شدت کاهش پیدا می‌کند.

بسیاری از تولید کنندگان از ورق سیاه به عنوان یکی از مواد اولیه تولید این محصول استفاده می‌کنند. از این رو نوسانات قیمت این محصول نیز می‌تواند روی قیمت ورق سرد تاثیر گذار باشد.

تقاضا در بازارهای بین المللی تاثیر به سزایی روی قیمت این محصول در داخل کشور دارد. طبیعی است که هر تولید کننده‌‌ای به دنبال سود خود باشد. بنابراین در صورتی که تقاضای این محصول در بازار جهانی افزایش پیدا کند، قیمت آن در داخل کشور نیز افزایش پیدا می‌کند.

قیمت روز ورق روغنی و عوامل موثر برآن

ضخامت‌های مختلف ورق روغنی موجود در بازار

این محصول را می‌توان در ابعاد و اندازه‌های مختلف در بازار پیدا کرد. با این حال شایع‌ترین ضخامت مورد استفاده در بازار، ضخامت سه میلی متر است. برندهای مختلف برای جلب رضایت شما می‌توانند این مقدار را کمی تغییر دهند.

با عنایت به این موضوع و بررسی نیاز خود، بهتر است پیش از خرید، ضخامت مورد نیاز خود را تعیین کرده باشید. توجه داشته باشید که برخی از این ضخامت‌ها تنها توسط یک تولید کننده خاص در ایران تولید می‌شود.

ورق روغنی فولاد مبارکه اصفهان بهترین ورق روغنی در بازار

فولاد مبارکه اصفهان یکی از تولید کنندگان بزرگ صنعت فولاد در ایران است. محصولات این مجموعه نه تنها در ایران، بلکه در کشورهای اروپایی نیز طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است. همین موضوع کافی است تا به کیفیت محصولات تولید شده توسط این برند ایمان پیدا کنید!

این مجموعه نیز یکی از تولید کنندگانی است که ورق‌های روغنی خود را با استفاده از ورق سیاه تولید می‌کند. مجموعه فولاد مبارکه یکی از بزرگترین مجموعه‌های تولید کننده صنایع فولادی در ایران است. ورق سیاه نیز یکی از تولیدات خود این مجموعه است.

فولاد مبارکه انواع ورق‌های روغنی معمولی، نیمه کششی و فوق کششی را با بهترین قیمت به شما عزیزان ارائه می‌کند. با این حال خرید خرده از این مجموعه مقدور نیست. بنابراین باید به دنبال یک توزیع کننده منصف، عادل و عاقل باشید که محصولات را با قیمت حقیقی به شما عزیزان ارائه کند.

توصیه آهن تاپ به همه افرادی که به دنبال خرید ورق روغنی هستند این است که پیش از خرید حتماً نگاهی به مشخصات محصولی که می‌خواهند خریداری کنند بیندازند. قیمت ورق روغنی فولاد مبارکه را در صفحه مربوطه از آهن تاپ مشاهده نمائید. همچنین می‌توانند از مشاوره رایگان شرکت‌های فعال در این حوزه، به خصوص آهن تاپ بهترین استفاده را داشته باشند.

ورق روغنی فولاد مبارکه اصفهان بهترین ورق روغنی در بازار

مشاهده قیمت روز ورق روغنی در ضخامت‌های مختلف در آهن تاپ

آهن تاپ یکی از شرکت‌های ارائه دهنده ورق روغنی برندهای مختلف است که به ارائه محصولات با بهترین کیفیت شهرت دارد. این مجموعه نماینده مستقیم عرضه ورق‌های آهنی بسیاری از برندها در ایران است.

البته تولید کنندگان ایرانی نیز با اعتماد به این برند محصولات خود را در اختیار آن قرار داده اند. خرید از آهن تاپ بسیار ساده، سریع و مقرون به صرفه است. چرا که بدون نیاز به مراجعه حضوری به این مجموعه می‌توانید محصولات موردنیاز خود را خریداری کنید.

مجموعه آهن تاپ با بیش از ۲۰ سال سابقه می‌داند مشتریان به دنبال چه چیزی هستند. از این رو آنچه نیاز دارید را با بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار می‌دهد. کافی است بدانید به چه چیزی از کدام کارخانه نیاز دارید.

حتی اگر این اطلاعات را نداشته باشید هم کارشناسان این مجموعه می‌توانند شما را راهنمایی کنند. کافی است از مشاوره رایگان این مجموعه استفاده کنید. برای دریافت قیمت ورق روغنی در ضخامت‌های مختلف هم می‌توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

نوشتن دیدگاه