بهترین قوزبند طبی مردانه در فروشگاه دکتر مهندس

گاهی اوقات تغییر در وضع قرارگیری بدن یا نشست و برخاست نامناسب باعث خمیدگی پشت انسان می‌شود. این شرایط به مرور زمان بر بدن تاثیر گذاشته و مشکلاتی مثل کمردرد را به همراه دارد. امروزه بسیاری از افراد به دلیل نشستن طولانی مدت روی صندلی و قرارگیری نامناسب کمر دچار کمردرد و گوژپشتی می‌شوند. این مشکلات به لطف انواع قوزبندها (کیفوز بندها) و دستگاه‌های اصلاح بدن، تا حد قابل توجهی قابل حل است. در این مطلب از فروشگاه اینترنتی دکتر مهندس با بهترین قوزبند طبی مردانه آشنا می‌شوید.

آیا قوزبند طبی برای مردان متفاوت است؟

انواع قوز بند برای هر رده سنی، از نوجوانی گرفته تا میانسالی و حتی در بعضی شرایط خاص برای کودکان هم استفاده می‌شوند، اما این محصولات نتایج بهتر و سریع‌تری را بر نوجوانان در حال رشد از خود نشان داده و حالت نشستن و ایستادن آن‌ها را اصلاح می‌کنند. البته هر فردی در روزهای اولیه استفاده از این لوازم کمک درمانی، احتمالاً احساس ناراحتی دارد، اما بعد از مدتی به آن عادت می‌کند.

قوزبندهای موجود در بازار هم برای خانم‌ها و هم آقایان قابل استفاده هستند. در واقع شکل و طرح این محصولات برای هر دو جنس یکی است و تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند. فقط کیفوز بندهای مردانه سایز بزرگتری نسبت به انواع زنانه دارند. اکثر خانم‌ها تمایل به استفاده از کتف و کمر بندهای طبی با طرح ظریف و جمع و جور دارند، چون این مدل وسایل برای پوشیدن در زیر لباس مناسب‌تر هستند. کیفوز بندهای طرح پروانه‌ای و مینی از جمله بهترین نمونه‌های مناسب برای خانم‌ها هستند.

به طور کلی از انواع کیفوز بند برای رفع درد و خمیدگی پشت، از بین بردن دیسک کمر، پوکی استخوان، شکستگی مهره‌ها، MS و غیره استفاده می‌شوند. البته نباید این تجهیزات را به صورت سرخود تهیه کرد و باید حتماً برای انتخاب مدل مناسب با پزشک مشورت کرد.

آیا قوزبند طبی برای مردان متفاوت است؟

معرفی بهترین برندهای قوز بند طبی موجود در بازار

شرکت‌های مختلف، انواع قوز بند را در طرح، جنس و ابعاد مختلف، تولید و روانه بازار می‌کنند. این محصولات در جنس‌های نئوپرن، پارچه، الاستیک، کش، ابری و پلی استر ساخته می‌شوند و از ویژگی‌های آن‌ها می‌توان به سبکی، امکان جمع شدن سریع و حمل آسان اشاره کرد.

برندهای ایرانی پاک سمن و سما طب از جمله بهترین برندهای ایرانی تولیدکننده قوزبند هستند. این شرکت‌ها محصولات خود را در اندازه استاندارد، در باکس‌های کارتونی عرضه می‌کنند. همچنین مواد اولیه مورد استفاده در قوزبندهای پاک سن و سما طب، علاوه بر کاهش وزن آن‌ها، ضد حساسیت و ضد قارچ هستند. بنابراین شما موقع استفاده از این کیفوز بندها، نه تنها وزن اضافی تحمل نمی‌کنند، بلکه دچار تعریق، خارش، قرمزی و هرگونه آلرژی هم نخواهید شد. این ویژگی‌ها موجب افزایش محبوبیت تولیدات این دو برند ایرانی در بازار شده است.

از مدل‌های مختلف بند مخصوص کتف و کمر، می‌توان برای تقویت عضلات کتف، رفع خمیدگی پشت و جلوگیری از افتادگی شانه استفاده کرد. همچنین انواع مردانه این محصولات برای ممانعت از خمیدگی کمر پسران در حال رشد، مناسب هستند. بهترین کتف و کمربندهای موجود در بازار دارای منافذ جهت تهویه هوا هستند. این منافذ مانع از تعریق بدن در زمان استفاده از قوز بندهای مختلف می‌شوند. این ویژگی به شما کمک می‌کند که بتوانید بدون بروز هرگونه مشکل یا خستگی، برای ساعت‌های طولانی از تجهیزات طبی خود استفاده کنید.

 معرفی بهترین برندهای قوز بند طبی موجود در بازار

دکتر مهندس؛ عرضه انواع قوزبند طبی مردانه

خمیدگی کمر علاوه بر بروز مشکلات متعدد سلامتی، اعتماد‌به‌نفس افراد را هم به میزان زیادی کاهش می‌دهد. به همین دلیل امروزه مدل‌های مختلفی از کیفوز بند، تولید و به بازار عرضه شده است. این ابزار کمک درمانی، بدن انسان را در وضعیت مناسب قرار داده و تناسب اندام را به همراه دارند. در حقیقت، وسایل مذکور باعث می‌شوند که فرد موقع نشستن یا ایستادن، کمر خودش را خم نکرده و دچار درد در ناحیه کمر و شانه‌ها نشود. البته نکته بسیار مهم در خرید این تجهیزات، این است که حتماً مدل مناسبی از آن‌ها را خریداری کنید. برای این منظور می‌توانید از متخصص ارتوپد کمک بگیرید.

فروشگاه اینترنتی دکتر مهندس بهترین قوزبند طبی مردانه و زنانه را در اختیار شما قرار داده است. شما می‌توانید مدل مورد نیاز خود را در این وب‌سایت سفارش داده و آن را در سریع‌ترین زمان ممکن، درب منزل تحویل بگیرید. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال درباره انواع قوز بند، ویژگی‌ها و نحوه خرید آن‌ها، کافی است با همکاران بخش فروش این مجموعه، تماس بگیرید.

نوشتن دیدگاه