قیمت بلوک سیمانی را از شهربتن بخواهید

در سال های اخیر بخش قابل توجهی از عملیات ساختمان سازی با کمک بلوک سیمانی انجام می شود و این موضوع باعث شده تا هزینه قابل پرداخت برای بلوک سیمانی اهمیت بسیار زیادی پیدا کند. این محصولات به واسطه اینکه تک جزئی نیستند و از چندین متریال مختلف برای ساخت آن ها استفاده می شود، نوسان قیمت دارند. بنابراین، باید توجه داشت که تعرفه این محصولات در هر یک از بازه های زمانی هفته می تواند متفاوت باشد.

برای خرید و کسب اطلاعات درباره مصالح ساختمانی لازم است به منابعی رجوع کنید که معتبر باشند. این بار می‌خواهیم یکی از این مراکز معتبر را به شما معرفی کنیم. فروشگاه اینترنتی شهر بتن، یکی از مجموعه‌های تخصصی مصالح ساختمانی است نرخ لحظه ای بلوک سیمانی را به طور منظم به روز می کند. برای اطلاع از قیمت این محصول و خرید آن به وبسایت شهربتن https://shahrebeton.com مراجعه کنید.

مواد تشکیل دهنده بلوک سیمانی

بلوک های سیمانی که می توانند برای دیوار چینی و ساختمان سازی مورد استفاده قرار گیرند، از چندین جزء مختلف ساخته شده اند. سیمان یکی از اصلی ترین این مواد است که می تواند باعث مقاوم سازی این بلوک ها شده و آن ها را با ظاهری مشابه با سیمان تولید می کند. فارغ از سیمان از پوکه ها نیز برای ساخت این بلوک ها استفاده می شود که دارای ساختاری مشابه با سنگریزه می باشند و می توانند برای ساخت این محصولات یک گزینه ضروری به نظر برسند.

فارغ از این دو جزء برای ساخت بلوک های سیمانی از آب و متریال های سفت کننده نیز استفاده می شود. البته استفاده از هاردنر بستگی به نظر شخصی تولید کننده و نیاز کارفرما برای خرید این بلوک ها دارد. در برخی از موارد افراد تولید کننده بلوک های سیمانی از این محصولات استفاده می کنند و در برخی از شرایط نیز، نیازی به استفاده از آن ها نیست.

مواد تشکیل دهنده بلوک سیمانی

عوامل تاثیرگذار بر قیمت بلوک سیمانی

قیمت بلوک سیمانی بر اساس نوع برند تولید کننده، کیفیت محصولات تولید شده و زمان تولید متفاوت است. با ما همراه باشید تا با عوامل اصلی که بر روی قیمت این بلوک های سیمانی تاثیر می گذارند، آشنا شوید.

قیمت روز سیمان

قیمت روز سیمان اولین عامل تاثیرگذار بر روی تعرفه بلوک های سیمانی است. به دلیل اینکه این محصول ماده اولیه اصلی برای ساخت این بلوک ها است، قطعا قیمت آن تاثیر بسیار مهمی روی هزینه ساخت این محصولات می گذارد. نوسانات نرخ ارز و دلار در ایران، تاثیر زیادی روی قیمت روز سیمان دارد. بنابراین، هر چقدر نوسانات ارز در بازار بیشتر باشد، سیمان گران تر می شود و این موضوع باعث گران شدن بلوک های سیمانی نیز خواهد شد. 

قیمت پوکه های معدنی و صنعتی

پوکه های معدنی و صنعتی جزء محصولاتی هستند که باید حتما برای ساخت بلوک های سیمانی مورد استفاده قرار گیرند. همانطور که اشاره کردیم، این پوکه به صورت معدنی و صنعتی تولید شده. منظور از پوکه معدنی، پوکه هایی است که به صورت طبیعی یافت می شوند و پوکه های صنعتی نیز به صورت صنعتی در کارخانه ها و شرکت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت پوکه های معدنی و صنعتی با هم متفاوت است. همین موضوع باعث شده تا بلوک های سیمانی که با هر یک از این پوکه ها مورد استفاده قرار می گیرند نیز دارای قیمت متفاوتی باشند.

پوکه های معدنی به دلیل اینکه به وفور در طبیعت یافت می شوند، به نسبت ارزان هستند. اما پوکه های صنعتی به دلیل اینکه به صورت طبیعی ساخته نمی شوند، قیمت بالاتری دارند. البته این تفاوت دلیلی بر کیفیت بلوک های سیمانی نیست. چون به هر حال پوکه های معدنی دارای کیفیت بسیار بالایی اند و می توانند جایگزین خوبی برای پوکه های صنعتی باشند.

استفاده یا عدم استفاده از هاردنر

هاردنر که در لغت به معنای سفت کننده است می تواند برای افزایش استحکام سیمان مورد استفاده قرار گیرد. در شرایطی که نیاز به استفاده از هاردنر برای ساخت بلوک های سیمانی باشد، قیمت این محصولات بالا می رود. نوع هاردنر استفاده شده، برند تولید کننده و نرخ پایه خرید این هاردنرها روی قیمت نهایی این محصولات تاثیرگذار است. بنابراین، باید به این نکته نیز توجه داشت که هاردنرها می توانند با قابلیت های خاص خوب خودشان، باعث افزایش قیمت نیز شوند.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت بلوک سیمانی

شهربتن عرضه انواع بلوک سیمانی

شهر بتن، عرضه کننده انواع بلوک سیمانی با کیفیت است که محصولات خود را با هزینه ای مناسب به شما عرضه می کند. در صورت نیاز به استعلام قیمت روز این محصولات، کافیست که به سایت شهر بتن مراجعه کنید.

 

نوشتن دیدگاه