راهنمای خرید سیلو قهوه در قهوه پخش

هنوز برای نگهداری قهوه از روش‌های قدیمی استفاده می‌کنید؟ قهوه‌های خوش عطر خود را در قسمت تاریک خانه پنهان می‌کنید؟ برای شما پیشنهاد جدیدی داریم، با خرید سیلو قهوه، دانه‌های قهوه خود را درون سیلو ریخته و هر بار مقداری از آن را برداشته و استفاده کنید. یکی از کارآمدترین تجهیزات قهوه، سیلو قهوه است. مخصوصا برای کافه‌ها، مغازه‌ها و حتی در منزل. بدنه سیلو قهوه از جنس شیشه ضخیم است و بهترین مکان برای نگهداری قهوه محسوب می‌شود.
سیلوهای قهوه در انواع مختلفی طراحی شده است. سیلوهایی که به صورت استوانه هستند و به دیوار نصب می‌شوند، گزینه‌ی بسیار مناسبی برای شما خواهند بود، چرا که فضای کمتری را اشغال می‌کنند و دیوار آشپزخانه نیز خالی نمی‌ماند. با خرید سیلو قهوه از عواملی چون دود، رطوبت، گرد و غبار و جریان هوا که موجب از بین رفتن طعم و عطر قهوه می‌شود، جلوگیری کنید. سیلوهای استوانه‌ای ‌دارای بدنه‌ای از جنس شیشه ضخیم هستند. موارد بهداشتی در ساخت آن‌ها رعایت شده است و شما به راحتی می‌توانید آنها را تمیز کنید. همچنین برای مشتریان هم دید خوبی دارد. برای نصب کردن سیلو به دیوار، یک نشیمن چوبی وجود دارد، که به دیوار پیچ می‌گردد و مخزن به آسانی بر روی آن نصب می‌شود. با فروش سیلو قهوه و افزایش تعداد کافی شاپ‌ها در جای جای شهر و مغازه‌های قهوه فروشی، نیاز مشتریان برای نگهداری دانه‌های قهوه تامین شده است.
همان طور که گفته شد قهوه به آسانی به دلیل ترکیب و ساختاری که دارد با دما و رطوبت موجود در هوا واکنش می‌دهد. این امر موجب از بین رفتن طعم و عطر آن می‌شود. بنابراین دیگر شما قهوه‌ی با کیفیت و خوش عطری نخواهید داشت. برای آشنایی بیشتر با فروش این محصول با قهوه پخش همراه باشید.

راهنمای خرید سیلو قهوه در قهوه پخش

سیلو قهوه

کارشناسان صنعت قهوه برای حفظ تازگی و نگهداری طولانی مدت، سیلوهای قهوه را وارد بازار نمودند. هم اکنون سیلوها مهمان خانه‌ها، کافه‌ها و مغازه‌ها شده است.
فروش انواع سیلو قهوه در شکل‌ها و اندازه‌های متفاوت، کمک شایانی در رونق و پایداری صنعت قهوه به وجود آورده است.

جالب است بدانید که قهوه اگر در معرض نور خورشید و اکسیژن قرار بگیرد، حداقل 10 روز و حداکثر 14 روز طعم تازگی خود را حفظ می‌کند. روغنی که قهوه درون خودش دارد با اکسیژن ترکیب شده و بوی نامطبوعی از خود تولید می‌کند. همچنین در صورتی که این روغن از دانه‌های قهوه جدا شود و ظرف نگهدارنده به آن آغشته گردد. بوی قهوه در فضا همچون بوی قهوه فاسد شده پراکنده می‌شود.
سالیان پیش قهوه را در ظروف آلومینیم در مکانی تاریک نگهداری می‌نمودند. همچنین در فریزرهای خشک نیز قهوه را فریز کرده و هر بار به مقدار مصرف کمی از آن را برداشته و استفاده می‌کردند. با ورود انواع سیلوهای قهوه، نگهداری دانه‌های قهوه در کافی شاپ‌ها، منازل و فروشگاه‌ها آسان‌تر شد. در نتیجه همیشه افراد قهوه‌ی باکیفیت و خوش طعم نوش جان می‌کنند.
در کنار انواع قهوه نیز تجهیزات مختلفی همچون سیلو به فروش می‌رسد. سیلوها علاوه بر حفظ نگهداری قهوه در دکوراسیون فروشگاه یا کافه شما نقش جذابی خواهند داشت. فقط کافی است کمی سلیقه به خرج دهید و سیلوهای مورد نیاز خود را انتخاب نمایید.

سیلو قهوه

خرید سیلو قهوه

شما می‌توانید سیلوهای مورد نیاز خود را سفارش دهید. با خرید سیلو قهوه از کیفیت و طعم قهوه‌ی خود مطمئن شوید. برای خرید سیلو قهوه موارد بسیاری را در نظر بگیرید و بهترین انتخاب را داشته باشید. معمولا بهترین سیلو، بالاترین کیفیت را باید دارا باشد و از برند برتری باشد.
برای اینکه خرید خوبی داشته باشید ابتدا کمی در مورد سیلوها تحقیق کنید و با توجه به شرایط و نیاز خود، بهترین سیلو را انتخاب نمایید.

در این مقاله درباره سیلو قهوه و خرید آن اطلاعاتی در اختیار شما قرار داده شد.اولین قدم برای نوشیدن قهوه ای خوش طعم، خرید سیلو است، چرا که با خرید سیلو قهوه می توانید به خوبی از دانه‌های قهوه نگهداری کنید و طعم واقعی آن را حفظ کنید. فروشگاه قهوه پخش عرضه کننده تجهیزات کافی شاپ و لوازم قهوه چون سیلو قهوه، آسیاب قهوه و... است. برای اطلاع از قیمت سیلو قهوه، آسیاب قهوه و انواع مختلف تجهیزات کافی شاپ به سایت قهوه پخش مراجعه کنید یا با کارشناسان  قهوه پخش تماس بگیرید

 

نوشتن دیدگاه