انواع پارتیشن های شیشه ای تک جداره

پارتیشن شیشه ای تک جداره یکی از محصولاتی است که در اداره ها، مغازه ها، منازل و ... استفاده می شود و در انواع متنوعی در بازار موجود است که مشتریان می توانند برای اجرای پارتیشن شیشه ای با توجه به نیاز خود انواع مختلف آن را خریداری کنند.

 اگر به دنبال خرید انواع پارتیشن های شیشه ای تک جداره هستید و نمی‌دانید کدام نوع برای مصارف شما بهتر است، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده انواع پارتیشن شیشه ای به سایت آریا ساز و کار اجرا کننده پروژه‌های متعدد ساختمانی در کشور مراجعه کنید. 

برای خرید پارتیشن شیشه ای و دریافت قیمت لازم است بدانید که فاکتورهای مختلفی همچون کیفیت شیشه، رنگی و مات بودن، فریم لس یا فریم دار بودن و مواردی دیگر، بر قیمت پارتیشن شیشه ای تهران و شهرهای دیگر تاثیرگذار خواهد بود.

پارتیشن شیشه ای تک جداره فریم لس یا بی فریم

پارتیشن شیشه ای تک‌جداره فریم لس یکی از انواع پارتیشن های شیشه ای تک جداره است که در بازار مشتریان زیادی را به خود اختصاص می دهد. این محصول همانطور که از نامش پیداست، بدون قاب است و نیاز به پروفیل ندارد.

 این نوع پارتیشن به منظور بهینه سازی فضا تولید و روانه بازار شده است و یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از آن این است که استفاده از این محصول به هیچ عنوان نیاز به جای اضافه ندارد و در کمترین جای ممکن می توان از این محصول استفاده کرد. برای ثبت سفارش انواع پارتیشن شیشه ای فریم لس و فریم دار، تک جداره وپارتیشن شیشه ای دو جداره با کارشناسان ساز و کار تماس بگیرید.

پارتیشن شیشه ای تک جداره فریم دار

این پارتیشن دارای قاب یا فریم است و برای نصب کردن آن به پروفیل های عمودی نیاز است. قاب پارتیشن شیشه ای فریم دار ممکن است از جنس های مختلف می باشد. برای مثال پارتیشن شیشه ای تک جداره آلومینیومی، پارتیشن شیشه ای تک جداره MDF و ... از جمله انواع مختلف این محصول هستند.  شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت پارتیشن شیشه ای منزل و اطلاع از کاربردهای آن با ساز و کار همراه شوید. به صورت کلی در پارتیشن شیشه ای فریم دار ممکن است از فریم‌هایی با استفاده از فلزات و یا فریم هایی با استفاده از چوب های مختلف استفاده شده باشد.
از جمله مزایای استفاده از این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این محصول از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و به راحتی امکان خراب شدن آن وجود ندارد.
  • قاب و یا فریم این محصول کیفیت بسیار بالایی دارد.
  • استفاده از این محصول به افراد کمک می‌کند که رنگ قاب پارتیشن شیشه ای را با فضای داخلی خود تنظیم نمایند‌.

پارتیشن شیشه ای تک جداره فریم لس یا بی فریم

پارتیشن شیشه ای تک جداره آلومینیومی

پارتیشن شیشه ای تک جداره آلومینیومی یکی از انواع پارتیشن شیشه ای تک جداره فریم دار است. قاب و یا فریم این محصول از جنس آلومینیوم درست شده است. یکی از مهم‌ترین سوالاتی که در مورد این محصول برای بسیاری از افراد پیش می‌آید، این است که آیا آلومینیوم مورد استفاده در آن زنگ نمی زند؟
در پاسخ به این سوال باید گفت پارتیشن شیشه ای تک جداره آلومینیومی از جنس آلومینیوم ضد زنگ تولید و روانه بازار شده است به همین دلیل امکان زنگ زدن آن وجود ندارد. یکی از مهم‌ترین مزایای پارتیشن شیشه ای تک جداره کیفیت بسیار بالای این محصول و محکم بودن آن است که باعث می شود محصول مورد نظر کیفیت بسیار بالایی داشته و به راحتی امکان خراب شدن آن وجود نداشته باشد.
این محصول می تواند در انواع متنوع مورد استفاده قرار گیرد، برای مثال در برخی از انواع این محصول از شیشه مات و در برخی دیگر از شیشه شفاف استفاده شده است. استفاده از شیشه دودی در این محصول رواج بسیار زیادی دارد و باعث می شود فضای داخلی به راحتی نمایان نباشد. در برخی از موارد روی شیشه این محصول از شیشه سند بلاست استفاده می شود به علاوه بر محفوظ کردن فضای داخلی پارتیشن شیشه ای، زیبایی خاصی به فضا می دهد.

پارتیشن شیشه ای تک جداره MDF

پارتیشن شیشه ای تک جداره ام دی اف در قسمت قاب و فریم دارای ام دی اف است. ام دی اف به کار رفته در آن در اکثر موارد به رنگ قهوه‌ای است، اما در صورت نیاز و با توجه به سلیقه مشتری می توان رنگ ام دی اف را تغییر داد.

 این محصول زیبایی و جلوه بسیار خاصی دارد و در هنگام مشاهده افراد جذب آن می شوند. شیشه مورد استفاده در این پارتیشن شیشه ای ممکن است مات و یا شفاف باشد. پارتیشن شیشه ای تک جداره ام دی اف مات به گونه ای طراحی شده است که امکان مشاهده درون آن وجود نداشته باشد و شیشه آن دارای طرح است.

پارتیشن شیشه ای ام دی اف شفاف به گونه‌ای است که در آن از شیشه شفاف استفاده شده است و امکان مشاهده داخل پارتیشن و یا امکان مشاهده خارج از پارتیشن به خوبی برای افراد فراهم شده است.  برای ثبت سفارش پارتیشن شیشه ای فریم دار و فریم لس با کارشناسان ساز و کار تماس بگیرید.

پارتیشن شیشه ای تک جداره MDF

پارتیشن شیشه ای تک جداره رنگی

این محصول یکی دیگر از انواع پارتیشن شیشه ای تک جداره است که در بازار مشتریان زیادی را به خود اختصاص می دهد در رنگ های مختلفی عرضه می‌شود. این محصول در رنگ های مختلفی تولید و روانه بازار می شود و خریداران می توانند با توجه به نیاز خود رنگ های مختلف این محصول را خریداری کنند.

پارتیشن شیشه ای تک جداره رنگی می تواند به شما کمک کند که با استفاده از رنگ ها به فضا روحیه خاص ببخشید، برای مثال با استفاده از انواع پارتیشن شیشه ای تک جداره با رنگ آبی فضا آرامش بیشتری پیدا می‌کند.

از جمله مهم‌ترین مزایای پارتیشن شیشه ای تک جداره رنگی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارتیشن شیشه ای رنگی به افراد اجازه می دهد که تسلط خوبی به فضای خارج از پارتیشن داشته باشند.
  • استفاده از رنگ های مختلف آن می تواند به لطافت فضا کمک کند.
  • رنگ های مختلف این محصول می‌تواند با دکوراسیون داخلی مکانی که در آن مورد استفاده قرار می گیرند، همخوانی داشته باشند.
  • این محصول به راحتی می تواند نور خورشید را از خود عبور دهد و به همین دلیل برای روشن کردن فضای داخلی آن نیازی به نور لامپ و یا نور های مصنوعی نیست.
  • این محصول می تواند هم در انواع مختلف فریم دار و هم در انواع مختلف فریم لس برای مکان مورد نظر شما نصب شود.
  • این محصول گزینه زیبا برای خاص پسندان است.

اگر قصد دارید پارتیشن شیشه ای خرید کنید این کار را به تیم متخصص سازو کار بسپارید. سازو کار عرضه کننده بهترین پارتیشن شیشه ای تک جداره است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان سازو کار در ارتباط باشید.

نوشتن دیدگاه