شیشه سکوریت شیراز

استفاده از تکنولوژی های روز و تولیدات حاصل از آن‌ها همواره مورد توجه اکثریت افراد جامعه قرار دارد. شیشه های سکوریت محصولات مقاومی در گروه شیشه هستند که بکارگیری آن‌ها در محیط، سبب خلق المان های نوین و چشمگیری مانند پله های شیشه ها، نرده های محافظ و ... می شود.

امروزه شاهد رشد قابل توجه این شیشه ها در سازه ها هستیم، چرا که در عین ایمنی بالا، گستره دید را محدود نمی کنند و مانع عبور نور نمی شوند.

 شیراز یکی از شهرهای بزرگ کشور است که به دلیل حضور گسترده گردشگران در آن، به طور مستمر و مداوم نیازمند به روز رسانی سازه های قدیمی و ساخت بناهای نوین است تا با ارتقاء سطح کمی و کیفی هتل ها و دیگر مراکز تفریحی و گردشگری خود، قادر به پاسخگویی صحیح به نیازهای بازدید کنندگان باشد و بتواند با جذب گردشگران جدید از دیگر نقاط دنیا، موقعیت خود را در صنعت گردشگری کشور حفظ نماید.

کارخانه های تولید شیشه سکوریت شیراز

با توجه به توضیحات فوق و برای تأمین شیشه سکوریت در شیراز، کارخانه های زیادی در این منطقه از کشور تأسیس شده است. 

گروه صنعتی کاویان جام، مجموعه شیشه دوجداره پارس شیراز، کارخانه تولید شیشه فارس و گروه صنعتی پرسپولیس، تولیدکنندگان شیشه سکوریت در شیراز هستند که با توجه به نوع فرآوری و عمل آوری محصول در این مراکز، شیشه های سکوریت بسیار با کیفیتی را به بازار عرضه می کنند.

کارخانه های تولید شیشه سکوریت شیراز

قیمت شیشه سکوریت شیراز

قیمت مؤلفه مهمی در عرضه و مبادله محصولات است که با توجه به پارامترهای مختلفی مشخص می گردد. برای تعیین قیمت شیشه سکوریت در شیراز باید ابتدا ابعاد شیشه مورد نیاز مشخص شود. روشن است که شیشه های بزرگ تر گران تر خواهند بود، همچنین ضخامت یکی از عوامل بسیار مهم در قیمت گذاری شیشه های سکوریت محسوب می شود و هر چه شیشه های ضخیم تری نصب و استفاده شود، هزینه تمام شده نیز بالاتر خواهد رفت، به علاوه فرآیند تولید شیشه توسط برندهای مختلف در شهر شیراز یکسان و مشابه نیست، لذا کیفیت محصولات ارائه شده نیز متغیر است. 

همانطور که گفتیم قیمت فروش توسط کارخانه تولید کننده و نمایندگی های مجاز فروش نیز ثابت نیست و متناسب با سطح کیفی محصول است. 

انتخاب محصولات با کیفیت و پرداخت هزینه بیشتر در ازای این ویژگی، در دراز مدت اقتصادی تر خواهد بود، از این رو توصیه می شود متقاضیان با خرید از برندهای معتبر، ریسک دریافت محصولات نامناسب را به حداقل ممکن برسانند. 

شیشه های سکوریت موجود در بازار انواع گوناگونی دارند و به صورت ساده و طرح دار ارائه می شوند. هر چه طرح مونتاژ شده بر روی شیشه دارای ظرافت و پیچیدگی بیشتری باشد، قیمت محصول نیز بالاتر خواهد رفت. 

ثابت یا متحرک بودن شیشه های سکوریت عامل دیگری است که در تعیین قیمت ایفای نقش می کند. با توجه به این‌که انواع متحرک، یراق آلات بیشتر و محکم تری نیاز دارند، هزینه تهیه آن‌ها نیز بالاتر خواهد بود. 

علاوه بر موارد فوق الذکر، هزینه جا به جایی و حمل شیشه های سکوریت نیز می تواند در کاهش و یا افزایش قیمت نهایی تاثیر گذار باشد، چنانچه شیشه ها دارای ابعاد متوسط و کوچک باشند و محل نصب فاصله زیادی با کارخانه نداشته باشد، هزینه زیادی به این مورد تعلق نخواهد گرفت، اما اگر شیشه ها بزرگ باشند، برای انتقال آن‌ها به محل مورد نظر باید از وسیله های خاصی استفاده شود و این به معنای صرف هزینه های اضافی برای این آیتم است. قیمت شیشه سکوریت دیجی کالا در سازوکار ارائه شده است.

قیمت شیشه سکوریت شیراز

فروش شیشه در شیراز توسط سازوکار

سازوکار، فروشگاه اینترنتی معتبری است که نمایندگی فروش محصولات شیشه سکوریت در شیراز را دارد. در این مرکز فروش انواع شیشه سکوریت با ضخامت ها و طرح های مختلف عرضه می شود و متقاضیان می توانند به سادگی با ثبت سفارش در این مجموعه، محصول مورد نظر خود را در سریع ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت دریافت کنند. 

در این مرکز فروش، امکان صحبت با کارشناسان و دریافت مشاوره در خصوص انتخاب محصولات و سفارش گذاری در تمام ساعات شبانه روز میسر است و متقاضیان می توانند از طرق دلخواه خود نظیر تماس مستقیم ، ابهامات خود را با متخصصان در میان بگذارند. شیشه سکوریت در شیراز را می توانید از سایت آریا ساز و کار تهیه کنید. آریا سازوکار در زمینه فروش شیشه سکوریت فعالیت دارد. با اطمینان از جنس و کیفیت، شیشه سکوریت بخرید.

نوشتن دیدگاه