کنتاکتور اشنایدر | خريد و قیمت کنتاکتور اشنایدر Schneider

کنتاکتور اشنایدر به عنوان بهترین برند موجود، در بازار یکه تازی می کند. این برند محبوب به شکل گسترده ای مورداستفاده قرار می گیرد. کنتاکتور اشنایدر زمان زیادی است که در بازار ایران به فروش می رسد. این دستگاه در بین رقبای خود جایگاه بالایی دارد. کنتاکتور اشنایدر یکی از معتبرترین کنتاکتورهای موجود در بازار به حساب می آید. برای آشنایی بیشتر با بهترین نوع کنتاکتور اشنایدر، اطلاعات تکمیلی درباره آن و همچنین آشنایی با نماینده اشنایدر تا پایان این مقاله همراه ما باشید. در این مقاله اطلاعات جامعی را درباره خرید و قیمت کنتاکتور اشنایدر Schneider خواهید یافت‌. با ما همراه باشید.

کنتاکتور اشنایدر

یکی از سوال هایی که همواره ذهن خریدار را درگیر می کند پرسش درباره بهترین شرکت تولید کننده محصول است. در اینجا درباره کنتاکتور باکیفیت و پربازده صحبت می کنیم. در هر صنعت و پیشه ای که مشغول هستید تهیه ابزارها و تجهیزات استاندارد و با کیفیت اهمیت بالایی دارد. عوامل و فاکتورهای مشخصی در کیفیت دستگاه دخیل هستند. کنتاکتور نیز از این قائده مجزا نیست. یکی از برترین برندهای کنتاکتور، اشنایدر است. این دستگاه به جای کلیدها مورد استفاده قرار می گیرد. فرآیند و روند کار با استفاده از کنتاکتورهای اشنایدر با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت. در این بخش پس از معرفی این محصول به بررسی نحوه خرید و قیمت کنتاکتور اشنایدر خواهیم پرداخت.

شرکت اشنایدر در سال ۱۸۳۶ تاسیس شد. سابقه طولانی این شرکت و تجربه بالا در تولید، آن را به شرکتی معتبر و خوش نام تبدیل کرده است. این شرکت محصولات معتبری را تولید و عرضه می کند. یکی از اصلی ترین محصولات این شرکت کنتاکتورها هستند.

کنتاکتور اشنایدر

انواع کنتاکتور اشنایدر Schneider

قبل از بحث درباره خرید و قیمت کنتاکتور اشنایدر بهتر است با انواع کنتاکتورهای موجود در بازار آشنا شوید. انتخاب نوع با توجه به نیاز شخص انجام می شود. در این بخش فهرستی از انواع کنتاکتورهای اشنایدر موجود در بازار ایران درج شده است. انواع کنتاکتورهای اشنایدر به شرح زیر هستند:

  • کنتاکتور نه آمپر، چهار کیلووات، بوبین 220VAC
  • کنتاکتور دوازده آمپر، پنج و نیم کیلووات، بوبین 220VAC
  • کنتاکتور هجده آمپر، هفت و نیم کیلووات، بوبین 220VAC
  • کنتاکتور بیست و پنج آمپر، یازده کیلووات، بوبین 220VAC
  • کنتاکتور سی و دو آمپر، پانزده کیلووات، بوبین 220VAC

انواع کنتاکتور اشنایدر Schneider

وادی برق رایا؛ نمایندگی فروش انواع کنتاکتور اشنایدر (Schneider)

وادی برق رایا به عنوان نماینده فروش انواع کنتاکتور اشنایدر در بازار ایران فعال است. این شرکت به دلیل عرضه خدمات پس از فروش و همچنین توزیع کنتاکتورهای اشنایدر اصل در ایران بسیار محبوب است. وادی برق رایا توانسته است کنتاکتورهای اشنایدر را با قیمتی بسیار مناسب عرضه کند. قیمت این محصول شگفت انگیز در شرکت های مختلف متفاوت خواهد بود. اما ممکن است خرید کنتاکتور از نمایندگی شرکت، قیمت ارزان و کیفیت محصول را تضمین خواهد کرد.

برای خرید کنتاکتورهای اشنایدر می توانید با مشاوران فروش مجموعه وادی برق رایا تماس بگیرید. بدون شک فاکتور قیمت با توجه به عوامل خاصی متغیر است. به دلیل نرخ بازار و افزایش یا افت قیمت ها نمی توان قیمت ثابت و بدون تغییری درج کرد. نوع کنتاکتور خریداری شده نیز تاثیر مستقیمی بر قیمت آن خواهد گذاشت. مثلا قیمت کنتاکتور اشنایدر ۱۸ آمپر با کنتاکتور اشنایدر ۱۲ آمپر بسیار متفاوت است. نمایندگی برق رایا به عنوان نماینده شرکت اشنایدر می تواند در این مسیر به شما کمک کند.

کلام آخر

برای موفقیت در صنعت و کسب و کار استفاده از تجهیزات مناسب و استاندارد بسیار مهم و حیاتی است. در این مقاله درباره نحوه خرید و قیمت کنتاکتور اشنایدر Schneider صحبت کردیم. علاوه بر آن با نمایندگی معتبر شرکت اشنایدر یعنی وادی برق رایا آشنا شدید. اشنایدر و شیل ایران امروزه به عنوان یکی از برترین نوع کنتاکتورها مورداستفاده قرار می گیرد. بدون شک دستگاه کنتاکتور شیل ایران و اشنایدر پیشرفته روند کار و همچنین سرعت آن را بهبود می بخشند. اگر شما نیز به دنبال موفقیت در عرصه کسب و کار خود هستید، پیشنهاد می کنیم برترین برند کنتاکتور یعنی Schneider را تهیه نمایید.

نوشتن دیدگاه