مدل پنجره دوجداره upvc جدید و زیبا در خانه های مختلف + عکس

در طراحی ساختمان‌های امروزی، استفاده از پنجره دوجداره upvc، بسیار پرکاربرد است. طوری که می‌توان این محصول را جایگزین مناسبی برای مدل‌های قدیمی دانست. در ادامه این مقاله به بررسی مدل‌های مختلف پنجره دوجداره upvc می‌پردازیم. درضمن توصیه می‌کنیم که برای تهیه این نوع محصول، از شرکت درب و پنجره اصفهان فلوت کمک بگیرید؛ تولیدکننده معتبر انواع در و پنجره‌های UPVC و آلومینیوم اختصاصی (ترمال بریک، لامل، فریم لس) همراه با شیشه‌های دو و سه‌جداره صنعتی.

مدل پنجره دوجداره upvc جدید و زیبا در خانه های مختلف + عکس

 

ایده هایی برای مدل پنجره دوجداره upvc مدرن

پنجره‌های دوجداره upvc به عنوان یک عایق مناسب در برابر صدا شناخته می‌شوند. علاوه بر این، سبک طراحی مدرن باعث زیبایی و تنوع بسیار بالای آن‌ها شده است؛ به گونه‌ای که می‌توان در انواع خانه‌ها و ساختمان‌های مختلف، از این تولیدات استفاده کرد. همچنین می‌توان در طراحی ساختمان‌های مدرن و کلاسیک، از این پنجره‌ها استفاده کرد که قابلیت بسیار بالایی در جلوگیری از اتلاف انرژی دارند.

تأثیری که انواع درب و پنجره‌های مدرن و کلاسیک بر زیبایی ساختمان دارند، غیر قابل انکار است. به همین دلیل انتخاب‌شان برای طراحی و معماری ساختمان، بسیار حائز اهمیت است. معمولاً پنجره‌های دوجداره مدرن را با طرح‌های مختلفی تولید می‌کنند. به عنوان مثال، مدل‌های دوجداره یو پی وی سی، دارای مدل‌های مختلفی هستند که می‌توان به انواع ثابت، دو حالته و تک حالته اشاره کرد. همچنین امروزه انواع جدیدی به صورت دوجداره یو پی وی سی فرانسوی در بازار وجود دارند که میان خریداران، محبوبیت بالایی پیدا کرده‌اند. علاوه بر این، مدل‌های جدیدی مثل کشویی و آکاردئونی هم در بازار هستند که هر کدام کاربرد خاص خودشان را دارند.

مدل های upvc ثابت از ساده‌ترین انواع سبک‌های مدرن امروزی هستند و علاوه بر زیبایی، هزینه‌های خرید و نصب‌شان هم بسیار پایین است. مهم ترین ویژگی این مدل‌ها، باز و بسته شدن راحت آن‌ها است. طوری که به هیچ مکانیسم خاصی نیاز ندارند. درضمن عایق مناسبی در برابر صدا و انواع آلودگی‌های محیطی به حساب می‌آیند.

انواع تک حالته هم از دیگر ایده‌های مناسب برای استفاده در ساختمان‌های مدرن و کلاسیک هستند که به صورت افقی باز می‌شوند و بر روی یک محور قرار دارند. از ویژگی‌های مهم این نوع پنجره‌های دوجداره upvc، قیمت ارزان و مناسب‌تر آن‌ها نسب به مدل‌های دیگر است. معمولاً در مکان‌هایی مثل حمام و آشپزخانه از آن‌ها استفاده می‌شود. چون تغییر جهت باز و بسته شدن آن‌ها، راحت و سریع است. این عامل باعث ایجاد جریان هوای راحت‌تر در محیط است.

پنجره دوجداره upvc فرانسوی دارای زاویه دید مناسبی است و به عنوان یک قابلیت ویژه در آن‌ها به حساب می‌آید. این نوع را با عنوان حالت دو لنگه بازشو هم می‌شناسند. دلیل زاویه دید بالای آن‌ها، عدم وجود فریم در قسمت میانی است.

انواع طرح‌های دوجداره ریلی از پرکاربردترین انواع سبک‌های مدرن هستند که از دو جهت باز و بسته می‌شوند. در این طرح، تنوع بسیار بالایی وجود دارد و هیچ مزاحمتی برای پرده‌های نصب شده، ایجاد نمی‌کنند. باز و بسته شدن آن‌ها هم با اشغال فضای زیادی از اتاق، همراه نیست. مدل‌های آرکادئونی و کشویی برای محیط‌های باز که فضای زیادی دارند، مناسب هستند. توجه داشته باشید که تمام طرح‌هایی که ذکر کردیم، در ساختمان‌های کلاسیک و مدرن، مورد استفاده قرار می‌گیرند و ضریب امنیت بالایی را به وجود می‌آورند.

ایده هایی برای مدل پنجره دوجداره upvc مدرن

انواع پنجره های upvc جدید و زیبا را از اصفهان فلوت بخواهید

همان‌طور که در مطالب پیشین ذکر کردیم، پنجره‌های upvc دوجداره، بسیار متنوع هستند. از این رو می‌توانید با توجه به نوع ساختمان و سبکی که در نظر گرفته‌اید، مدل‌های مختلفی را با طراحی‌های مختلف، تهیه کنید. البته در انتخاب سبک و طرح دلخواه، همیشه توجه به بعضی نکات، ضروری است. به طور مثال، فضای موجود برای ساختمان و محیط اطراف آن، یکی از اصلی‌ترین عوامل است.

گروه صنعتی اصفهان فلوت یکی از تولیدکننده‌های مطرح انواع درب و پنجره‌های دوجداره آلومینیومی و upvc در ایران است. در این گروه صنعتی، همیشه از دانش روز دنیا و ماشین آلات مجهز، به منظور تولید بهترین محصولات، استفاده می‌شود. به دلیل تنوع بسیار بالایی هم که در محصولات موجود در سایت این شرکت وجود دارد، حق انتخاب زیادی برای خریداران فراهم است. از این رو می‌توانید این مجموعه را یک مرجع جامع مطمئن، برای خرید در نظر بگیرید. برای اطلاعات بیشتر، کافی است به وبسایت اصفهان فلوت مراجعه کنید.

نوشتن دیدگاه