شیشه ضد گلوله قزوین با ساز و کار

با راه اندازی خط تولید شیشه ضد گلوله قزوین فصلی جدیدی از تولید این محصول در کشور آغاز شد. امروزه از این محصول در نقاط و مراکز حساس استفاده گسترده می کنند تا بتوانند امنیت قابل قبولی در برابر حملات مسلحانه ایجاد کنند. روش ساخت کریستال ضد ضربه نسبت به دیگر محصولات تفاوت هایی دارد. با قرارگیری چند لایه کریستال مقاوم با ضخامت های 6، 8 و 10 میلیمتر بر روی یکدیگر و ترکیب آنها با طلق pvb شیشه ضد گلوله تولید می شود که لایه پی وی بی بصورت یکی در میان ما بین گلس ها قرار میگیرند. گلس هایی که در کارخانه قزوین تولید می شوند علاوه بر مقاومت اصابت گلوله در برابر ضربات مختلف از جمله چکش و پتک نیز مقاوم است. لازم به ذکر است شیشه های حاصل که در این مجموعه صنعتی تولید می شوند در برابر انواع گلوله ها و موج انفجار مقاوم هستند و از بین نمیروند. به طور کلی می توان از این محصول در مراکز جواهر فروشی به عنوان ویترین، صرافی و بانک ها استفاده کنید که مانع از ایجاد خسارت می شود.

قیمت شیشه ضد گلوله قزوین 

گلس ضد گلوله یک کریستال دو جداره است که از ترکیب چند شیشه سکوریت با سایز 6 میلیمتر، 8 میلیمتر یا 10 میلیمتر ساخته شده که در بین آن از طلق پلاستیکی چسبنده شفاف با قطر 1 تا 2 میلیمتر استفاده می شود. شیشه لمینت قزوین که بصورت چند لایه تولید می شود اصولا در برابر گرما تا حد قابل قبولی مقاوم هستند. به طور کلی با برخورد انواع گلوله با سایزهای مختلف به سطح کریستالی لمینت ها لایه اولیه پس از ضربه خورد میشود ولی به دلیل وجود لایه pvb از ریزش آن جلوگیری می شود. به دلیل جنس پلاستیکی لایه پی وی بی از عبور گلوله به لایه های زیرین زجاج جلوگیری می شود. برای اطلاع از قیمت شیشه ضد سرقت و شیشه ضد گلوله  قزوین می توانید با کارشناسان ما در آریا ساز و کار تماس باشید.

قیمت شیشه ضد گلوله قزوین

کارخانه شیشه ضد گلوله قزوین 

کارخانه شیشه سازی قزوین با برخورداری از جدیدترین دستگاه های مدرن توانسته است خط تولید شیشه طلق دار ضد گلوله را بصورت انبوه در این مرکز تولید کند. با توجه به نیاز مشتری این کارخانه توانایی تولید انواع لمینت ضد گلوله را در ضخامت های مختلف دارد. باید بدانید که شیشه هایی که در این کلاس تولید می شوند طرفداران بسیار زیادی دارند، محصولاتی که در کارخانه شیشه قزوین تولید می شوند دارای استاندارد جهانی می باشد که برای تهیه آن می توانید از فروشگاه اینترنتی سازوکار لمینت قزوین را با قیمت مناسب خریداری کنید.

نوشتن دیدگاه