شیشه ضد گلوله شیراز در ساز و کار

شیشه ضد گلوله از دسته محصولات بسیار مهم و حیاتی است که در مراکز مهم از جمله بانک، صرافی، طلا فروشی و مراکزی که بیشترین حساسیت را دارد استفاده می شود. یکی از مهمترین تفاوت های عمده زجاج ضد گلوله با نوع معمولی آن در ساختار آنها پدیدار می شود که به دسته شیشه سوپر کلیر، فلوت و شیشه وین وایت تقسیم میشوند. برای تولید لمینت ضد گلوله از چند لایه شیشه با ضخامت 6 تا 10 میلیمتر استفاده می کنند. شیشه ضد گلوله شیراز که در کلاس ضد ضربه تولید می شود از چند لایه ساخته می شوند که در بین آنها از لایه پی وی بی با ضخامت 2 میلیمتر استفاده می شود. به طور کلی عملیات حفاظت لمینت ها در برابر گلوله توسط لایه pvb انجام می شود، این لایه از جنس پلاستیک می باشد که به کمک چسبندگی بالایی که دارد قطعات خورد شده شیشه را در فریم اصلی نگه می دارد و مانع ریخته شدن آن می شود. با برخورد گلوله به سطح کریستالی لایه اول لمینت خورد شده و پس از رسیدن به لایه پی وی بی گلوله مهار شده و از نفوذ گلوله به لایه های داخلی جلوگیری میکند. برای اطلاعات بیشتر با شرکت آریا ساز و کار در ارتباط باشید.

فروش شیشه ضد گلوله شیراز 

شیشه های ضد گلوله در نقاط امنیتی کاربرد فراوانی دارند و اصولا بصورت یک طرفه ساخته می شوند از این رو اگر از سمت بیرونی به آن شلیک کنید از خود مقاومت نشان می دهد و گلوله با برخورد به سطح آن کمانه می کند ولی اگر از سمت داخل به سمت آن شلیک کنید این شیشه  به طول کامل خورد می شود و گلوله از آن عبور می کند.

فروش شیشه ضد گلوله شیراز

شیشه لمینت شیراز 

پلی وینیل بوتیرال که به آن PVB  یا  EVA می گویند نام طلقی است که در بین لایه های شیشه لمینت شیراز با سایز 6 میلیمتر، 8 میلیمتر و 10 میلیمتر قرار می گیرد. در نگاه اول هنگام مشاهده سطح لمینت با توجه به شفافیت یک لایه دیده می شود ولی با کمی دقت شاهد لایه های مختلف از جمله لایه ضد گلوله آن می شوید که متوجه این موضوع خواهید شد که با چه ظرافتی این لایه ها بر روی یکدیگر قرار گرفته اند.

نوشتن دیدگاه