شیشه ضد گلوله مشهد در ساز و کار

یکی از صنایع بسیار مهم در کشور صنعت شیشه سازی است که این صنعت به طور بسیار گسترده و حرفه ای در مشهد راه اندازی شده است. زجاج هایی که در خط تولید کارخانه تولید شیشه مشهد هستند با توجه به نوع کاربردی که دارد با استراتژی مختلف ساخته می شوند، یکی از مهمترین محصولاتی که در این کارخانه تولید می شود شیشه ضد گلوله مشهد می باشد که در توسط جمعی از متخصصین با نام اختصاصی لمینت تولید می شوند. همانطور که می دانید با قرار گرفتن چند عدد شیشه با ضخامت حدودی 10 میلیمتر بر روی یک دیگر لمینت ضد گلوله تولید می شود. عموما از این محصول در مراکز حساس که امکان بروز نا امنی و اغتشاش وجود دارد استفاده می شود که از جمله آنها می توان به مراکز بانک ها، بیمارستان ها و طلا فروشی ها اشاره کرد. پلاستیک یکی از مهمترین مواد اولیه است که در لایه های زیرین لمنیت بکار می رود که بر اساس فشار و ضربه بسیار مقاوم است و تا حد توان بر اساس ساختاری که دارد خاصیت تراکم پذیری بالایی دارد.

فروش شیشه ضد گلوله در مشهد 

همانطور که باید بدانید روش تولید شیشه ضد گلوله و شیشه ضد سرقت کمی پیچیده است و به دلیل لایه بندی مختلفی که در آن بکار رفته است مانع از عبور گلوله می شود. یکی از مهمترین لایه هایی که در این محصول به کار رفته است طلق pvb است که این لایه از جنس پلی کربنات، پلی اورتان و فایبرگلاس می باشد.

فروش شیشه ضد گلوله در مشهد

قیمت شیشه ضد گلوله مشهد 

کریستال ضد گلوله که به اختصار به آن لمینت گفته می شود از شیشه هایی با ضخامت مختلف ساخته می شود که ما بین آنها از طلق pvb استفاده می شود. با کمک این طلق مقاومت در این محصول چند برابر شده و مانع از عبور گلوله می شود، اگر چه با برخورد گلوله به سطح کریستالی لایه اول شکسته می شود ولی گلوله به طور کامل از حرکت می ایستد در واقع با برخورد گلوله به لایه پی وی بی تمام ضربه و فشار جذب شده و مانع خورد شدن شیشه و عبور گلوله می شود. محصولاتی که در کلاس ایمنی تولید می شوند کاربرد فراوانی دارند از این رو فروشگاه اینترنتی سازوکار فروش شیشه ضد گلوله در مشهد را با قیمت بسیار مناسب آغاز کرده است که در صورتی که قصد خرید این محصول را داشته باشید می توانید آن را در سراسر ایران خریداری کنید.

نوشتن دیدگاه