شیشه ضد گلوله تهران با ساز و کار

شیشه ضد گلوله تهران در رده لمینت های ایمنی و حفاظتی قرار دارد و به شیشه های نشکن و ضد ضربه نیزمشهور هستند. عمده محصولاتی که به این سبک در تهران تولید می شوند اصولا از دو یا چند لایه ساخته شده اند که در بین هر یک از این لایه ها از طلق pvb برای چسبندگی و جلوگیری از خورد شدن شیشه استفاده می شود. این طلق از جنس پلیمر بوده و با برخورد گلوله به سطح آن انرژی وارد شده را بر روی سطح پلیمر پخش می کند که این کار مانع از عبور گلوله می شود. شیشه ضد گلوله تهران در مراکز حساس و ساختمان هایی که با خطرات انفجار و سرقت مصلحانه روبرو است بسیار کاربرد دارد. از مراکز مهمی که همیشه از لمنیت ضد ضربه برای امنیت بیشتر استفاده می کنند می توان به ادارات پلیس، بیمارستان ها، بانک و ... اشاره داشت که به دلیل ماهیت ضد گلوله که دارد مانع عبور گلوله از آن می شود.

قیمت شیشه ضد گلوله تهران 

قیمت شیشه ضد گلوله تهران بر اساس مواد اولیه ای که در ساخت آن بکار می رود محاسبه می شود که قیمت آن اصولا بر اساس متر مربع تعیین می شود. این شیشه ها در هنگام ساخت معمولا از چندین شیشه ساده به کمک نیروی جاذبه به یکدیگر متصل می شوند و در بین آن ها از لایه ای به نام پلی کربنات برای مقاومت بیشتر استفاده می شود. این لایه از جنس پلاستیک بوده و برای جذب انرژی و فشار استفاده می شود. آریا سازوکار ارائه دهنده شیشه لمینت ضد گلوله می باشد که با توجه به نیاز خودتان و آگاهی از قیمت شیشه ضد گلوله می توانید محصول مورد نظرتان را خریداری کنید.

قیمت شیشه ضد گلوله تهران 

ساختار شیشه ضد گلوله تهران 

هنگامی که گلوله به سطح کریستال بیرونی برخورد می کند این لایه شکسته می شود و به حالت پودر در می آید اما در فریم خود قرار میگیرد. در اثر اصابت گلوله لایه اول سوراخ می شود و با رسیدن به لایه pvb فشار وارد شده بطور کامل از بین می رود. مکانیزم ساخت این محصول به صورتی است که اگر گلوله از بیرون به سطح شیشه برخورد کند تیر مهار می شود. هدف استفاده از شیشه های مقاوم در برابر ضربات پی در پی برای مقابله با حجوم افراد ناشی و شیاد است. لمینت هایی که توسط کارخانه شیشه تهران تولید می شود در سایزهای گوناگون ساخته می شوند که هر کدام کاربرد مخصوصی دارند. هر چه ضخامت لمینت ها بیشتر شود مقاومت آنها در برابر ضربات سنگین افزایش پیدا می کند.

 

نوشتن دیدگاه