قیمت دکل دوربین مدار بسته احداث گستر

گروه صنعتی- تولیدی احداث گستر نیروی پارس عرضه کننده انواع دکل دوربین مداربسته با قیمت بسیار مناسب است که با داشتن سال ها سابقه در زمینه تولید انواع دکل دوربین مداربسته، برج روشنایی، پایه چراغ و ... توانسته است به نامی آشنا و قابل اطمینان در این صنعت تبدیل شود.
با ما در این مطلب همراه باشید تا به بررسی قیمت دکل دوربین مداربسته و عوامل تأثیرگذار بر آن بپردازیم.

نحوه محاسبه قیمت دکل دوربین مداربسته

پیش از آغاز بحث لازم است به این نکته اشاره کنیم که قیمت گذاری سازه هایی مثل دکل دوربین، برج نوری و ... مانند اجناسی نیستند که در مغازه ها می بینید نیستند. بنابراین نباید انتظار داشته باشید که همواره با قیمتی ثابت و قطعی مواجه شوید. پروژه هایی مانند ساخت پایه دوربین مداربسته تحت تأثیر عوامل بسیاری قرار می گیرند که هر یک از این عوامل می تواند قیمت را به شدت دستخوش تغییر کند. مهندسان و طراحان دکل های دوربین مداربسته با توجه به این عوامل قیمت دکل دوربین مداربسته را محاسبه و به شما اعلام می کنند. با این مقدمه به سراغ اصل موضوع و عوامل تأثیرگذار بر قیمت دکل دوربین مداربسته می رویم.

نحوه محاسبه قیمت دکل دوربین مداربسته 

تفاوت قیمت انواع دکل دوربین مدار بسته به چه دلیل است؟

ارتفاع دکل
ارتفاع دکل یکی از اولین پارامترهای تعیین کننده قیمت آن است. در احداث گستر دکل هایی در بازه ارتفاعی 3 الی 30 متر را تولید می شود. با این توضیح می توان فهمید که همین یک پارامتر تا چه اندازه در تعیین قیمت مؤثر است. دوربین هایی با ارتفاع کمتر به دلیل به کار رفتن مواد و مصالح کمتر در آن ها، قیمت کمتری خواهند داشت.

سیم دار یا بی سیم بودن دکل
دوربین های مداربسته به دو صورت سیم دار و بی سیم کار می کنند. بدیهی است که امنیت دوربین های بی سیم به مراتب بیشتر است. هنگامی که خرابکاران سیم های دوربین شما را ببینند، می توانند به راحتی آن ها را قطع کنند. در ساخت دکل های دوربین مداربسته این نکته در نظر گرفته می شود و ساختار آن را متفاوت می کند. با این حساب قیمت تمام شده دکل های دوربین مداربسته بی سیم کمی از دوربین های سیم دار گران تر است.

نوع دکل دوربین مداربسته
دکل دوربین نظارتی مداربسته به دو صورت بالت و دام تولید می شود. دکل های بالت دکل هایی با ظاهر عادی و به شکل میله ای عمودی هستند. اما دکل بالت با تفاوتی که در ظاهر دارد، امکان دید 360 درجه را برای شما فراهم می کند. سر گنبدی شکل دکل دام باعث می شود تا دوربین بتواند دامنه وسیع تری را رصد کند. دکل های دام با توجه به امکانات بهتر و طراحی پیچیده تر نسبت به نوع ساده آن گران تر هستند.

نوع پوشش سطحی دکل
دکل های دوربین مدار بسته از جنس فلز هستند. بنابراین باید با پوششی ضدزنگ مقاوم سازی شوندتا در برابر شرایط محیطی دوام بهتری پیدا کنند. بسته به این که دکل دوربین را برای کدام اقلیم جغرافیایی سفارش می دهید (مثلا بسته به این که در شهری مرطوب و پرباران زندگی می کنید یا شهری کویری و همواره در معرض آفتاب) رنگ و پوششی که روی دکل دوربین شما قرار می گیرد متفاوت خواهد بود و این امر ئ تعیین قیمت نقش دارد.

مواردی که در این قسمت به آن ها اشاره کردیم، بخشی از مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت دکل دوربین هستند. این وجود ممکن است در طول پروژه هزینه های بیشتری به این موارد اضافه شود یا حتی قیمت نهایی از قیمت تخمین زده شده کمتر باشد.

تفاوت قیمت انواع دکل دوربین مدار بسته به چه دلیل است؟ 

آیا هنگام خرید دکل دوربین مدار بسته قیمت دکل دوربین اسپیدام حائز اهمیت است؟

دوربین مدار بسته یکی از مهم ترین ابزارهای نظارتی است که نقش بسیار مهمی در تأمین امنیت دارد. بنابراین پیش از این که بخواهید بر اساس قیمت آن دست به انتخاب بزنید، بهتر است تمامی جوانب امنیتی را بسنجید و کیفیت را در اولویت قرار دهید. دکل هایی با قیمت بسیار ارزان نمی توانند آن طور که باید و شاید از دوربین شما نگهداری کنند. بدیهی است که برای سوار کردن تجهیزات گران قیمتی مثل دوربین مداربسته باید از تاسیسات ایمن و باکیفیتی استفاده کنید که جلوِ ضررهای احتمالی را بگیرید. توصیه اکید کارشناسان این است که قیمت را در اولویت انتخاب خود قرار ندهید.

شما می توانید قیمت انواع دکل دوربین مداربسته را از طریق وبسایت احداث گستر استعلام کنید. کارشناسان احداث گستر با بررسی محیطی که قصد نصب دوربین در آن دارید، بودجه و نیاز شما بهترین نوع دکل دوربین را به شما پیشنهاد می دهند و قیمت حدودی آن را تخمین می زنند. این قیمت در بیشتر مواقع ثابت می ماند و می توانید آن را به عنوان قیمت نهایی در نظر بگیرید.

نوشتن دیدگاه