آموزش اندیکاتور ایچیموکو، اندیکاتور ichimoku چیست؟

صفر تا صد آموزش اندیکاتور ایچیموکو را از مجموعه نکوموکو بخواهید. در تحلیل تکنیکال، یکی از پرکاربردترین اندیکاتورها که مورد توجه قرار گرفته است، اندیکاتور ایچیموکو نام دارد. با استفاده از این اندیکاتور، می‌توان به خوبی جهت و روند بازار را تشخیص داد. قابلیت شناسایی خطوط حمایت و مقاومت از جمله مهمترین ویژگی‌های ایچیموکو به شمار می‌روند. اگر به دنبال انتخاب بهترین نقطه برای ورود به یک سهم هستید یا قصد دارید در زمان مناسب از سهم خود خارج شوید، توصیه ما به شما کمک گرفتن از اندیکاتور ایچیموکو است.

علاقه‌مندان به این اندیکاتور بر این باورند که تا حد زیادی توانسته‌اند نیازهای خود را در ترید برطرف کنند. با توجه به این موارد، آکادمی نکوموکو تلاش کرده‌ است که از اصول ابتدایی تا حرفه‌ ای اندیکاتور ایچیموکو را به شما ارائه دهد. اطمینان داشته باشید که بعد از گذراندن دوره آموزشی این مجموعه به راحتی می‌توانید مشغول به ترید در بازارهای مالی داخلی و بین‌ المللی شوید.

ایچیموکو چیست

فعالیت در بازارهای مالی داخلی و بین‌ المللی، نیازمند این است که از اصطلاحات و سیستم‌های معاملاتی مختلف، آگاهی کامل داشته باشید. معاملات امروزی بر اساس تحلیل تکنیکال و با بررسی نقاط حمایت و مقاومت، انجام می‌‌شوند. اندیکاتور ایچیموکو را در معاملات امروزی، یکی از پرکاربردترین سیستم‌ها است. کارایی بسیار مناسب این اندیکاتور سبب شده که در قالب‌های زمانی مختلف، بتوان برای شناسایی خط روند و نقاط ورود و خروج از سهام، بهترین تصمیم را گرفت.

در این خصوص بد نیست بدانید که ایچیموکو، کلمه‌ای ژاپنی است که در اصطلاح به معنای ایجاد تعادل در یک نگاه شناخته می‌شود. به علت فرم خاصی که ابر ایچیموکو دارد، به راحتی می‌توان برای تشخیص صعودی یا نزولی بودن روند از آن کمک گرفت. معامله‌گر با بهره‌گیری از این اندیکاتور، برای انتخاب بهترین نقاط و تشخیص مقاومت و حمایت سهام، تصمیم‌گیری می‌کند. علاوه بر این، ایچیموکو از جمله اندیکاتورها در بازار مالی است که روند آینده را تا حد بسیار زیادی تشخیص می‌دهد و با تجزیه و تحلیل، به معامله‌ گر برای ورود و خروج کمک می‌کند.

ایچیموکو چیست

اهمیت ایچیموکو در تریدینگ ویو هم سبب شده که بیش از پیش در مقایسه با سایر سیستم‌های معاملاتی، مورد توجه قرار بگیرد. با در نظر گرفتن استراتژی ایچیموکو، می‌توانید سیگنال‌های طلایی را پیدا کنید و به نوسان گیری در بازارهای مالی بپردازید. لازمه کار این است که در دوره‌های آموزشی، تکنیک‌های لازم را یاد بگیرید. تمام این موارد را مجموعه نکوموکو در نظر گرفته است. به همین علت با ارائه دوره‌‌های آموزشی، تلاش می‌کنند که شما را به بهترین شکل، برای حضور در بازارهای مالی آماده کنند.

تاریخچه و اجزا ایچیموکو

شاید برای شما هم جالب باشد بدانید که تاریخچه ایچیموکو به بیش از شش دهه قبل برمی‌گردد. اولین بار یک فرد ژاپنی در سال ۱۹۶۰ میلادی، تلاش کرد که برای شناسایی روند بازار، یک اندیکاتور گرافیکی را طراحی کند. بعد از تلاش بسیار، این گزارشگر ژاپنی توانست در یک مقاله، یافته‌های خود را انتشار دهد. اولین مقاله‌ای که در زمینه اجزای ایچیموکو منتشر شد، توانست بین تحلیلگران آسیایی، محبوبیت بسیار زیادی زیادی کسب کند. با توجه به دقت بالای این اندیکاتور، سرعت استفاده از ایچیموکو نسبت به سایر روش‌‌های معاملاتی و سیستم‌های موجود در این زمینه، بالاتر رفت.

در دهه ۱۹۹۰ میلادی، دنیای تحلیل تکنیکال با تغییرات زیادی مواجه شد. پیشرفت‌های زیاد نرم‌ افزاری در این دهه هم طوری بود که معامله‌گرها از غرب تا شرق جهان تصمیم به استفاده از این اندیکاتور گرفتند. در همان سال‌ها، روند استفاده از اندیکاتور ایچیموکو به شدت افزایشی شد.

اجزای تشکیل دهنده ایچیموکو را که بررسی می‌کنیم به ۵ خط خواهیم رسید. در این میان ۲ خط، ابر ایچیموکو هستند. خطوط ایچیموکو در قالب میانگین ۹ دوره‌ای و ۲۶ دوره‌ای دیده می‌شوند. علاوه بر این، میانگین ۵۲ دوره‌ای و میانگینی از دو میانگین ۲۶ دوره‌ای و ۹ دوره‌ای هم در این اندیکاتور به چشم می‌خورند. برای تجزیه دقیق‌تر اجزای ایچیموکو، لازم است که دوره‌های آموزشی را با دقت فرا بگیرید.

تاریخچه و اجزا ایچیموکو

آموزش ایچیموکو در نکوموکو

اگر به دنبال رسیدن به موفقیت در بازارهای مالی هستید، به هیچ عنوان از کنار اندیکاتور ایچیموکو ساده گذر نکنید. این اندیکاتور بهترین انتخاب برای شناسایی خط روند و نقاط حمایت و مقاومت است. استقبال بسیار زیاد تریدرها از این اندیکاتور، باعث شده که اساتید مجموعه نکوموکو با ارائه آموزش‌های لازم شما را یاری کنند تا بتوانید برای فعالیت در بازارهای مالی و ترید از بهترین سیستم معاملاتی کمک بگیرید. اگر به دنبال یادگیری اندیکاتور ایچیموکو با بهترین قیمت هستید، کافی است از خدمات ارائه شده توسط مجموعه نکوموکو استفاده کنید.

 

نوشتن دیدگاه